پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

این روش ها دیگر جواب نمی دهد. وضع شاخص های کلان اقتصادی درشش ماه گذشته اینگونه قابل توجیه نیست.

در سامانه بازرگام نیز در حال حاضر سیب زمینی با قیمت 9800 تومان بارگذاری شده است و مردم می‌توانند ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هلدینگ مدیریت توسعه انرژی از هلدینگ‌های تابعه شستا، برگزار شد.

به گفته رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، به رغم عرضه ران پوست کنده با قیمت 32 تا 33 هزار تومان، اما شرکت های بسته بندی آن را با قیمت 39 هزار تومان توزیع می کنند.

قیمتهای بالاتر مواد غذایی به رشد تورم همزمان با احیای اقتصادهای جهانی از رکود ناشی از بحران ویروس کرونا دامن زده است. فائو هشدار داده است که هزینه‌های بالاتر جمعیت فقیر را در کشورهای وابسته به واردات، در معرض خطر قرار می دهد.

تجهیزات لازم برای راه‌اندازی سرویس فیبرنوری خانگی بین 2 تا 3 میلیون هزینه دارد.

همزمان ثروت جف بزوس تحت تاثیر درآمدهای بهتر از حد انتظار آمازون و رشد ارزش سهام این شرکت، 20 میلیارد دلار افزایش یافت.

به گفته ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA، وست تگزاس اینترمدیت پس از ورود سرمای قطبی به تگزاس و مختل شدن تولید نفت در منطقه پرمیان باسین، به بیش از 90 دلار در هر بشکه صعود کرد.

با توجه به عدم کمبود برنج و ذخایر 300 هزارتنی برنج ایرانی در مازندران و گیلان، عرضه گسترده برنج ایرانی از هفته آینده توسط اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای آغاز می شود.

علاقمندان علاوه بر آشنایی با سبد کامل محصولات فرداموتورز در این رویدادهای خودرویی می‌توانند از طرح‌های جذاب ویژه نمایشگاه برای خرید محصولات بهره‌مند شوند.

اولین برنامه فضایی کشور که در وزارت دفاع در سال 84 تدوین شد یک نقطه شروع در تحول فضایی کشور بود، تا پنج سال اول برنامه 10 سال اول فضایی یعنی از سال 84 تا 94 این برنامه 10 ساله تعریف شده بود که 50 درصد این برنامه در همان 10 سال محقق شد.

اگر به مشکلات تولیدکنندگان نگاه کنیم می‌بینیم که 30 درصد مشکلات واحدهای تولیدی درون بنگاهی بوده و 70 درصد خارج است، حتی مقداری از همان 30 درصد نیز گاهی به دلیل مشکلاتی است که از خارج از بنگاه به وجود می‌آید.

بر این اساس پله اول تا مصرف 200 کیلووات برساعت در ماه تعریف شده که چنانچه میزان مصرف مشترک در همین محدوده باشد، قبض برق او به شیوه قبل محاسبه شده و افزایش نخواهد داشت.

اقتصاد ایران برای ادامه رشد در سال های آتی به سرمایه گذاری های زیر ساختی بزرگی نیاز دارد که ناظران اقتصادی معتقدند تنها از طریق لغو تحریم ها ممکن خواهد بود.

آن دسته از مشتریانی که می خواهند از این خدمت ویژه بهره مند شوند از سه طریق می توانند، پییگری های لازم را انجام دهند.

گزارش های اخیر از بازار نشان داده بود که قیمت برنج ایرانی تا مرز 90 هزار تومان در هر کیلو رسیده است و برنج وارداتی نیز تا حدود 35 هزار تومان قیمت خورده است.