جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2020، این روزها یعنی در سال 2021 در حال برگزاری است.‌

روز گذشته در یک دیدار فوتسال به میزبانی شهرستان زابل (سیستان و بلوچستان) بین تیم‌های شاهرود (سمنان) و تهران درگیری شدیدی به وجود آمد.

همه می ترسند که به کرونا مبتلا شوند و این باعث نگرانی ما شده است. همه ما باید ریسک کنیم. تا جایی که لازم است دستورات بهداشتی را رعایت می کنیم اما همه چیز به خود ما بستگی ندارد.

اتفاقی که شب گذشته برای کریستین رخ داد خیلی روی من تاثیر گذاشت. نه فقط به خاطر اینکه او دوست صمیمی من بود بلکه من ترسیدم این اتفاق برای من رخ دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که امشب بیشتر از این بازی نکنم. این تصمیم برای من یک قدم ذهنی بسیار بزرگ بود.

در مجموع طی این 5 سال، فیفا 617 مورد مرگ ناگهانی را ثبت کرد که 607 مورد آن بین بازیکنان فوتبال، 4 مورد بازیکن فوتسال و 4 مورد بازیکن فوتبال ساحلی بودند.

این آخرین دیدار کره‌ای ها در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 بود که در آن به مصاف لبنان رفت و با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا به عنوان تیم اول گروهش صعود کند.

مسئله بازی نمایندگان ایران و سعودی ها به دلیل اختلاف سیاسی با حضور تیم های کشورمان در مرحله گروهی در خاک عربستان به پایان رسید و سعودی ها در این زمینه بهانه ای ندارند.

این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیات مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیات مدیره کنار استقلال هستم.