جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی، در حال آماده سازی خود برای دومین فصل حضور در الریان است، جایی که او در کنار یاسین براهیمی الجزایری در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت.

کامبوج ضعیف‌ترین تیم گروه و شاید بتوان گفت یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال قاره آسیاست که پیروزی مقابل این تیم اصلا دشوار نیست. در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی تیم ملی 14 بر صفر کامبوج را شکست داد.

هواداران و مخاطبان فوتبال برای اینکه نشان دهند به یاد عادل هستند، تکه‌های بریده شده از گزارش های او در دیدارهای مختلف را با صحنه های حساس بازی ایران - بحرین مطابقت داده و کلیپی درست کردند که نتیجه اش گزارش او روی بازی ایران - بحرین شده که در نوع خودش جالب توجه است.

اثبات واکسیناسیون کامل کووید -19 یکی از ابزارهای ورود به ورزشگاه برای تماشای مسابقه تیم ملی انگلیس برابر کرواسی است.

از آنجا که باشگاه استقلال برای امور مالی نیازمند امضای یکی از اعضای هیات مدیره است این مشکل همچنان پا برجا است و اظهارات مسئول حقوقی این باشگاه نشان می‌دهد باشگاه پرطرفدار پایتخت در ریزترین مسائل جاری این باشگاه دچار سردرگمی است.

میلاد سرلک و عارف غلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند. این تصمیم در پی مصدومیت وحید امیری گرفته شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر تاکید کرد که کشور ایران تحت تحریم است و آنها نمی‌توانند این پاداش را به حساب باشگاه واریز کنند و حتی در اختیار شخص ثالثی که با باشگاه پرسپولیس یا کشور ایران در ارتباط باشد، قرار دهند.