جمعه 28 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,133 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت چینی خودروهای برقی نیو روز چهارشنبه اولین خودرو را با نام تجاری جدید خود Onvo با قیمت پایین‌تری عرضه کرد و هدف آن رقابت با مدل Y تسلا، پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیرهای خطر در شهرک های «سعسع»، «دوویو»، «متات» و «حورفیش» در منطقه الجلیل غربی از ترس حمله پهپادی و موشکی از لبنان به صدا درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرعبداللهیان با اشاره به رویکرد اصولی کشورمان در خصوص احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها، بر تعهد و احترام جمهوری اسلامی ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزند هادی چوپان یعنی محمدحافظ هم قصد دارد راه پدرش را در پیش بگیرد و این روزها تصاویر جالبی را در باشگاه بدنسازی به اشتراک می‌گذارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 64,243 (شصت و چهار هزار و دویست و چهل و سه) رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 4.39 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور وزیر راه و شهرسازی شرایط معافیت از مالیات بر اجاره، بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین بالا رفته است و ارزش هر واحد آن به 65,804 (شصت و پنج هزار و هشتصد و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.29 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز بالا رفت و به 40,900,000 (چهل میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.48 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلای 18 عیار بالا رفته است و ارزش هر گرم به 3,367,900 (سه میلیون و سیصد و شصت و هفت هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.27 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,900,000 (چهل میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.48 درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که ظرفیت تولید آن از 4 هزار و 700 تن به 120 هزار تن رسیده است، بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله ثبات را در پیش گرفته است و ارزش آن به 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر ثبات حرکت کرد و 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه گسترش

تلفن‌های همراه، یکی از ابزارهای پرکاربرد در سطح جهان محسوب می‌شوند. از زمان ظهور این ابداع تا به امروز، تحولات زیادی در این زمینه رخ داده که این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته ویدیویی از درگیری میان چند ماموران پلیس زن با دختری جوان در یکی از خیابان‌های تهران در فضای مجازی منتشر و اظهارات ضد و نقیضی پیرامون آن در فضای مجازی منتشر شد.