جمعه 28 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص فرآیند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن بنیاد درباره روند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن متعلق به بنیاد گفت: شهرداری تهران هر کدام از ساختمان‌های بنیاد را اعلام کند ما نیز اقدام به ایمن‌سازی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به روال همیشگی وزارت اموزش و پرورش حقوق معلمان و فرهنگیان در اردیبهشت 1403 عصر روز دوشنبه سی و یکم واریز می شود. بنا به روال همیشگی وزارت اموزش و پرورش حقوق معلمان و فرهنگیان در اردیبهشت 1403 عصر روز دوشنبه سی و یکم واریز می شود. به گزارش عرشه آنلاینلازم به ذکر است تمامی احکام صادره کارگزینی تا تاریخ 17 اردیبهشت در حقوق اعمال گردیده و هر حکمی از این تاریخ به بعد صادر شود به ماه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» از پنج شنبه - 27 اردیبهشت‌ماه، روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. فصل دوم مجموعه نمایشی آقای قاضی با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» از پنج شنبه - 27 اردیبهشت‌ماه، روزهای آخر هفته روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت. به گزارش عرشه آنلاین، سریال، «آقای قاضی؛ شعبه 121» در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری خودرو ایکس 55 پرو (X55PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور متوقف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوری / با 3 کد فعالسازی 10 روز اینترنت رایگان داشته باشید / اعلام کد فعالسازی 24 گیگابایت اینترنت مجانی ویژه دهه کرامت اینترنت رایگان عیدانه ویژه «هفته کرذامت» به کاربران اپراتورهای تلفن همراه تعلق می‌گیرد. جزئیات و نحوه دریافت اینترنت رایگان و بسته‌های ویژه مکالمه عیدانه ویژه «هفته کرامت» اعلام شد. نحوه دریافت اینترنت رایگان، هدایای دیجیتالی، بسته‌های هدیه اینترنت و مکالمه ویژه «هفته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار نارنجی از احتمال وقوع مجدد سیل در شمال شرق کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری گفت: این مراتع و جنگل‌ها که سرمایه بزرگی است باید حفظ شود و به دست سوداگران نیفتد. ما باید از نعمت‌هایی که داریم مراقبت کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه رویداد کرمان آیدکس 2024 پنلی با موضوع «استان کرمان و همکاری‌های منطقه‌ای بین‌المللی» در حضور استاندار کرمان و سفرایی از کشورهای ازبکستان، بلاروس و فیلیپین برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از صحبت‌های سحر دولتشاهی در گفتگوی چند سال پیش با عباس یاری در ماهنامه فیلم، دوباره وایرال شده. سحر دولتشاهی در این گفتگو به کودکی و درس بزرگی که پدرش برای زندگی به او آموخته اشاره می‌کند. همان درسی که شاید کلید حل تمام سوالات این روزها باشد. منبع: برترین‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در پنل محیط پیش برنده برای شکل‌گیری و توسعه کسب و کارها در همایش کرمان آیدکس، سخنرانان عمدتا پیرامون چالش های دو دهه اخیر ایران سخن گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رانت‌های اقتصادی متعددی که در کشور وجود دارد حرکت به سمت رشد را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد و کلان کشور که از آن نوع رانت‌ها محروم هستند، سخت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جریان دیدار امروزشان در پکن روابط دوجانبه‌شان را به عنوان نیرویی ثبات‌زا در دنیای پر هرج و مرج توصیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی معضل یا بحرانی در یک استان وجود دارد سرمایه‌گذاران باید به آن به چشم یک فرصت نگاه کنند و به سمت حل آن بروند؛ این سخنان محمد امین ادهمی، مدیرعامل گروه فناوری آواپرداز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به اعتقاد برخی فعالان اقتصادی کرمان عملکرد اداره دارایی کرمان یکی از موانع رشد سرمایه‌گذاری در این استان است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس مهمترین نشانه از اخراج احتمالی‌اش از این تیم در پایان فصل را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهره مهرابی، مدیرعامل اندیشکده شناسایی و تحقیق سموم آریان معتقد است وقتی یک کشوری با کمبود منابع مواجه است باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند تا بتواند علی‌رغم این نوع محدودیت‌ها به رشد اقتصادی مطلوب خود برسد.