دوشنبه 9 مهر 1403

علیشر توختائف: سربلند به خانه بر می‌گردیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
علیشر توختائف: سربلند به خانه بر می‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: سپاهان را می‌شناسم؛ تیم خوب و قدرتمندی است اما اطمینان دارم که از این بازی امتیاز می‌گیریم و سربلند به خانه بر می‌گردیم.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیشر توختائف در نشست پیش از بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان گفت: ما در بازی اول مقابل قهرمان آسیا باختیم و به امید پیروزی مقابل سپاهان به ایران آمده‌ایم و سعی داریم که از این بازی امتیاز بگیریم و به خانه برگردیم.

وی افزود: ما برای این بازی آماده هستیم و تیم رقیب را می‌شناسیم و قبلا با سپاهان بازی کرده‌ام؛ سپاهان تیم قدرتمند و خوبی است اما اطمینان داریم که از این بازی امتیاز می‌گیریم‌.

سرمربی تیم استقلال تاجیکستان با اشاره به شباهت وضعیت تیمش و سپاهان خاطرنشان کرد: ما اخیر در لیگ برتر تاجیکستان نتایج خوبی نگرفتیم و سپاهان هم شرایط مشابهی دارد؛ سطح رقابت‌ها بالاست و مشکلی نمی‌بینم؛ با اطمینان کامل می‌گویم که از اینجا سربلند بر خواهیم گشت.

وی درباره نتایج ضعیف تیمش در مسابقات آسیایی گفت: بله حق با شماست؛ ما نتوانستیم در آخرین بازی‌های‌مان پیروز شویم و گلی به ثمر برسانیم؛ جایگاه سپاهان در لیگ نخبگان است و بازیکنان قدرتمند و خوبی دارد اما بازی فردا نشان می‌دهد که کدام تیم چه سطحی است.