یک‌شنبه 15 مهر 1403

علیقارداشی: عملکرد پینگ‌پنگ‌بازان ایران در قزاقستان چشم‌گیر بود / تیم میکس دوبل تنیس روی میز به لائوس می رود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
علیقارداشی: عملکرد پینگ‌پنگ‌بازان ایران در قزاقستان چشم‌گیر بود / تیم میکس دوبل تنیس روی میز به لائوس می رود

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: عملکرد ملی پوشان ما در مسابقات قزاقستان چشم‌گیر بود و در این مسابقات موفق به کسب مقام قهرمانی در بخش تیمی و انفرادی پسران و مقام اول و سوم انفرادی دختران شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه در شهر آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: مسابقات از تاریخ 12 لغایت 13 خردادماه با حضور 6 کشور، ایران، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ترکمنستان در 2 بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

وی افزود: جوانان پسر در بخش تیمی با غلبه بر تیم میزبان موفق به کسب مقام قهرمانی و در بخش انفرادی نیز سیدمحمد موسوی طاهر و نوید شمس شهربابکی قهرمان شدند.

همچنین دختران در بخش انفرادی موفق به کسب مقام اول و سوم این دوره از مسابقات شدند و متاسفانه در بخش تیمی بدلیل عدم حضور خانم ها کیمیا رستمی نفر اول در رنکینگ جهانی و شیما صفایی بدلیل آسیب دیدگی ای که داشتند، موفق به کسب نتیجه ای مطلوب نشدیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: 2 تیم اول مناطق به همراه تیم های قهرمان و نائب قهرمان آخرین دوره از مسابقات که 3 سال پیش برگزار شد، شهریور ماه در مسابقاتی که در لائوس در بخش تیمی، انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می شود، شرکت خواهند کرد که ما در بخش میکس دوبل مسابقه نخواهیم داد.

انتهای پیام /