سه‌شنبه 8 خرداد 1403

علیقارداشی: کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی تنیس روی میز اتفاقی تاریخی خواهد بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
علیقارداشی: کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی تنیس روی میز اتفاقی تاریخی خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد علیقارداشی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز و انتخابش به عنوان رئیس در سومین دوره پیاپی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی رقم خورده که حاصل وفاق و همدلی بود و امیدوارم مدال المپیک هم بگیریم. یکی از رویدادهای که شانس داریم اتفاقات تاریخی رقم بزنیم و اگر حمایت‌ها باشد در حوزه میکس دوبل است که امیدوارم مجوز بگیریم. شانس مدال داریم و می‌توانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاوریم.

وی در مورد مسابقات جهانی که در کره جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: سطح مسابقات بالا است و ما هم دوره قبل نتیجه خوبی نگرفتیم. در این دوره 30 تیم برتر دنیا حضور دارند و خوشبختانه گروه خوبی داریم و اگر روز بچه‌ها باشد می‌توانیم سهمیه تیمی المپیک هم بگیریم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه قول چند سهمیه را داده اید، گفت: اگر در بخش تیمی سهیمه بگیریم یک اتفاق تاریخی رقم خواهد خورد و می‌توانیم برای مدال تیمی هم شانس داشته باشیم. در مجموع ما قول یک سهمیه را داده ایم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مهرداد علیقارداشی مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز رئیس فدراسیون تنیس روی میز این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است