سه‌شنبه 3 مهر 1403

علی اکبر صنعتی

علی اکبر صنعتی

خبرگزاری مهر

مسئول امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس گفت: 30 اثر از 25 موزه شهر تهران از جمله عینک شهید مطهری و کیسه بیت المال باغ موزه قصر تا پایان این هفته در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «مبشران»، «10 نقش یادگار، 10 نقاش ماندگار»، «نقش قدس»، «ماه بندگی»، «همدردی» و «در خودِ خویشتن» هفته پایانی فروردین در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت برپاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، نمایشگاه گروهی «ری‌سایز» با آثاری در ابعاد کوچک از هنرمندان پیشرو، از جمعه 25 فروردین تا دوشنبه 4 اردیبهشت در سایت آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. آثار «ری‌سایز» با تاکید بر ارزشمندی هنر در هر ابعادی و امکان ارائه این آثار با قیمتی مناسب برای علاقه‌مندان مختلف را فراهم می‌کند. آثاری از هنرمندان پیشرو و نام‌آشنا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از 2 هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب هلال احمر بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از 2 هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب

خبرگزاری مهر

وزیر امورخارجه ایران امروز ششم فروردین با حضور در جمع گردشگران تور پیاده‌روی میدان مشق ستادگردشگری شهرداری تهران با این تور همراه شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امورخارجه ایران امروز ششم فروردین با حضور در جمع گردشگران تور پیاده‌روی میدان مشق ستاد گردشگری تهران با این تور همراه شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هادی سیف نویسنده و پژوهشگر هنرهای سنتی در 75 سالگی درگذشت. هادی سیف کارگردان، نویسنده، پژوهشگر هنرهای سنتی و مجری متولد سال 1326 در شیراز بود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در قالب سفر استانی دولت به کرمان سفر کرده گفت: فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی تکمیل و تجهیز می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «آخرین پسر گلجان» به کارگردانی سید رضا حسینی محصول گروه مستند روایت فتح روز پنجشنبه 13 مرداد از شبکه افق سیما به روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «آخرین پسر گلجان» به کارگردانی سید رضا حسینی محصول گروه مستند روایت فتح روز پنجشنبه 13 مرداد از شبکه افق سیما به روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه «ریسایز» با آثاری از هنرمندان معتبر و معاصر حوزه نقاشی از روز جمعه در تاریخ 23 اردیبهشت ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گالری‌های زمستان و تابستان خانه هنرمندان ایران با برپایی دو نمایشگاه «خیال کن» و «وضعیت آخر» میزبان علاقمندان به هنر‌های تجسمی می‌شوند. نمایشگاه «خیال کن» جمعه 16 اردیبهشت در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کند. این رویداد با نمایش آثار هنرمندانی، چون احمد امین نظر، فریدون آو، مرتضی رازفر، جلال شباهنگی، علی اکبر صنعتی، جواد علیمحمدی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردم تهران در نوروز پایتخت را به قصد سفر ترک می‌کنند، عده‌ای راهی سواحل شمالی، گروهی به شیراز و اصفهان و برخی هم برای زیارت به قم و مشهد مقدس می‌روند، اما تهران خود با جاذبه‌های غنی فرهنگی و تاریخی مقصدی به یادماندنی برای «پیاده گردشگری» است که باید تجربه شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان عصر سه شنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان بازگشایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایان هفته یکی از مهمترین مجموعه‌های زمستانه از 15 هنرمند پیشکسوت، نقاشی‌های فرهاد گاوزن و آثار گیتی ورزیده در گالری‌های تهران به نمایش درمی‌آید.