سه‌شنبه 3 مهر 1403

علی اکبر صنعتی

علی اکبر صنعتی

خبرگزاری میزان

سرپرست موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر، گفت‌: با توجه به اینکه استاد صنعتی زاده خود از اقشار ضعیف و رنج کشیده جامعه بودند در راستای اهداف اجتماعی و انسانی خود برای نشان دادن آلام بشری و رنج و و درد انسان‌ها به آفرینش آثاری دست زده و با وقف آثارش به جمعیت هلال احمر (شیر و خورشید سابق) که از جمله اهداف این جمعیت نیز کمک به رفع الام بشری است، اقدام کرده است. از این رو هدف استاد با...

خبرگزاری ایسنا

یک هنرمند مجسمه‌ساز درباره برگزاری سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی می‌گوید: برنامه‌ریزی درست و برگزاری سمپوزیوم‌ها می‌تواند سهم بسزایی در معرفی شهرها و امکانات گردشگری آنها داشته باشد. مردم از تماشای مجسمه‌های شهری لذت خواهند برد و مجسمه‌ها هم به زیبایی بصری شهرها می‌افزایند.

خبرگزاری ایسنا

مراسم رونمایی آثار اهدایی به موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان شامگاه چهارشنبه، 10 شهریورماه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، سایه سنگین تعطیلی و کساد بر بسیاری مشاغل افکنده شد. این روزها اما با بهتر شدن شرایط، بسیاری از گالری‌ها فعالیتشان را به صورت حضوری از سر گرفته‌اند؛ البته برخی از گالری‌ها نیز همچنان در فضای مجازی فعالیت می‌کنند یا تعطیل هستند.

خبرگزاری دانا

امروز 28 اردیبهشت ماه، روز جهانی موزه نامگذاری شده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و بسته بودن موزه ها، شما را به تور مجازی بازدید از موزه های استان کرمان دعوت می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر از رونمایی و افتتاح 10 پروژه امداد و نجات به جمع تقریبی 134 میلیارد تومان به مناسبت به مناسبت فرارسیدن هشتم می برابر با 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر خبر داد.

خبرگزاری میزان

رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز پنجشنبه از موزه علی اکبر صنعتی واقع در میدان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

استاد علی اکبر صنعتی در مدت حیاتش نزدیک به 6 هزار تابلو و بیش از هزاران مجسمه گچی، سنگی و برنزی خلق کرد که شخصیت‌های علمی و ادبی ایران و تیپ‌های گوناگون اجتماعی را می توان در آنها دید.

خبرگزاری ایرنا

عصرهنگام که لاله‌زار برگشتیم، قراری دیگر در راه بود. باید سری هم به پرورشگاه صنعتی می‌زدیم که قرارش را به واسطه همین آقای مصطفوی گلاب زهرا تنظیم کرده بودیم. می‌خواستیم حالا که در حال گفت و شنود درباره صنعتی‌زاده کارآفرین هستیم از وجهی دیگر نیز او را بشناسیم. از این رو به سراغ پرورشگاه صنعتی رفتیم.

خبرگزاری تسنیم

او فاتح سرزمین‌ها نبود، او سلطان قلب‌ها بود. به همین دلیل است که روزگار ما به قبل و بعد از او تقسیم می‌شود و به همین دلیل است که آیندگان نام او را هم سنگ همه سرداران ایرانی خواهند دانست.