یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علی خطیر، معروف‌تر از هیات انتخاب مدیرعامل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
علی خطیر، معروف‌تر از هیات انتخاب مدیرعامل!

مدیرعامل تازه باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره این باشگاه که چندان چهره هایشان برای فوتبالدوستان آشنا نیست انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سه روز بعد از استعفای حجت کریمی از سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه دادندو با هماهنگی وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی علی خطیر را به عنوان سرپرست جدید انتخاب و معرفی کردند.

اگرچه در انتخاب علی خطیر نظر وزیر ورزش و رییس سازمان خصوصی سازی تاثیرگذار بوده، اما بر اساس آنچه رسانه های رسمی وزارت ورزش و باشگاه استقلال گزارش دادند، انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه توسط اعضای هیات مدیره صورت گرفته است.

نکته قابل توجه این است که هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای حجت کریمی و قبل از حضور علی خطیر با سه عضو به فعالیت خود ادامه داد. مهدی افضلی، مهدی حیدرزاده و علیرضا خانی سه عضو هیات مدیره استقلال هستند که حکم سرپرستی علی خطیر را امضا کردند.

در این بین مهدی افضلی اگرچه از چند سال قبل در هیات مدیره استقلال عضویت دارد، اما در بین همه اعضای هیات مدیره پیشین همواره ناآشناترین چهره بوده است. افضلی خیلی کم در فضای رسانه ای دیده شده و اخبار زیادی درباره او شنیده نشده است. مهدی حیدرزاده و علیرضا خانی نیز مدت زیادی نیست که به هیات مدیره استقلال اضافه شده اند. آنها که چهره های اقتصادی هستند و فعالیت های ورزشی شان چندان پررنگ نبوده، حالا با نظر سازمان خصوصی سازی در هیات مدیره استقلال حضور دارند.

بر این اساس انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال تنها سه چهره نه چندان آشنا صورت گرفته است. چهره هایی که احتمالا مانند روزهای گذشته از این پس از آنها بیشتر خواهیم شنید. شاید بتوان گفت خطیر که شنبه شب سرپرست مدیرعاملی استقلال شد، بیشترین سوابق فوتبالی را در بین اعضای هیات مدیره دارد و چهره معروف تری است.

علی خطیر، معروف‌تر از هیات انتخاب مدیرعامل! 2