پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

علی فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده

وب‌گاه عرشه آنلاین

همراه اول اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال هنوز مطالبات معوقه باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است و به نظر می‌رسد نیت به پرداخت این پول ندارد! همراه اول اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال هنوز مطالبات معوقه باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است و به نظر می‌رسد نیت به پرداخت این پول ندارد! به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه استقلال برای دریافت حق و حقوق خود از همراه اول بارها تلاش کرده است و حتی با مدیران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کنعانی‌زادگان یکی از بهترین بازیکنان ماست، ولی در دیدار با ازبکستانی آن حرکات را انجام داد و مجبور شدیم تنبیهات انضباطی را اعمال کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

علی فتح‌الله‌زاده مدعی است که برخی ها قصد تخریب او را در استقلال داشتند و او می خواهد با جمع آوری امضای میلیونی هواداران، حق این تیم را بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر صدور کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تفصیلی به بیان اتفاقات یک سال گذشته درباره کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها پرداخته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر صدور کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تفصیلی به بیان اتفاقات یک سال گذشته درباره کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها پرداخته است.

وب‌گاه فرارو

حضور علی فتح‌الله‌زاده در یکی از برنامه‌های تلویزیون خبرساز شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من در یک برنامه با قربان‌زاده بحث کردم و این تبدیل به یک کینه برای او شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل 14 مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه استقلال از پایان قرارداد اسپانسری با همراه اول تاکنون هیچ اسپانسر جدید و درآمدزایی نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم پر مهره‌ترین تیم ایران است؛ این همه بازیکنان خوب در استقلال حضور دارند که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم پر مهره‌ترین تیم ایران است؛ این همه بازیکنان خوب در استقلال حضور دارند که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال در واکنش به اتفاقات این باشگاه در یکسال گذشته واکنش گفت: این اتفاقات در راستای پروژه تضعیف استقلال در جریان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران ورزشی نوشت: پولی که قرار بود به عنوان طلب باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی پرداخت شود صرف خرید خانه برای یکی از بازیکنان استقلال شد.

وب‌گاه فرارو

دو مدیرعامل پیشین استقلال، مصطفی آجورلو و علی فتح‌الله‌زاده با شکایت از سوی سازمان خصوصی‌سازی مواجه شدند.