چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

علی‌نژاد در مسیر جدایی از سپاهان؟

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
علی‌نژاد در مسیر جدایی از سپاهان؟

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با وجود اینکه یک فصل دیگر تحت قرارداد زردپوشان است، اما در تمرینات این تیم حاضر نمی‌شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان که برای کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تلاش می‌کند، تمرینات پیش‌فصل خود را زودتر از دیگر مدعیان آغاز کرد. آنها در هفته‌های اخیر برگزاری اردوی آماده‌سازی در ترکیه و پیگیری تمرینات آماده‌سازی در اصفهان را در برنامه کاری خود داشتند.

یزدانی در سپاهان می‌ماند

با این اوصاف مشخص است وقتی بازیکنی در تمرینات حاضر نباشد، در حالت معمول از برنامه کاری مورایس و سپاهان خارج می‌شود. براین اساس محمد علی‌نژاد در روزهای اخیر یکی از افرادی بود که در تمرینات شاگردان مورایس شرکت نکرده است. این در حالی است که از قرارداد وینگر سپاهانی‌ها یک فصل دیگر باقی مانده است.

به نظر می‌رسد علی‌نژاد انتظار داشت فرصت بازی بیشتری در سپاهان به او برسد، اما مورایس ترجیح می‌داد بیشتر او را به‌عنوان بازیکن یک نیمه‌ای یا تعویضی به کار بگیرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازیکن و باشگاه سپاهان هنوز برای فصل آینده تصمیم مشخصی نگرفتند، اما با توجه به عدم حضور در تمرینات، در شرایط اخیر بعید نیست که مشتریان جدی بتوانند رضایت‌نامه وی را از سپاهان دریافت کنند. البته نباید فراموش کرد که در این مسیر دو شرط ارسال پیشنهاد رسمی و توان مالی پرداخت رضایت‌نامه وجود دارد.