چهارشنبه 28 شهریور 1403

علی کریمی منتظر بازی مقابل ایوب

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
علی کریمی منتظر بازی مقابل ایوب

هافبک ایرانی کایسری اسپور روی نیمکت تیمش مقابل ایوب اسپور حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته پنج سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم ایوب اسپور قرار می‌گیرد.

علی کریمی که در دو هفته ابتدایی فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت ولی در دو مسابقه بعدی کایسری اسپور برابر سیواس اسپور و قونیه اسپور به فهرست نفرات تیمش بازگشت و به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امروز هم برابر ایوب اسپور جزء بازیکنان ذخیره دیده می‌شود.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل قبل سوپر لیگ ترکیه 28 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند، در دو دیدار اخیرشان به دلیل حضور کوتاه مدت در زمین نتوانست این کار را انجام بدهد که امیدوار است امروز زمان بیشتری برای بازی مقابل ایوب اسپور پیدا کند.

سیدمجید حسینی، دیگر مدافع ایرانی کایسری اسپور که در جریان جام ملت‌های آسیا 2023 آسیب‌دیدگی پیدا کرد و پس از آن در تمام مسابقات باشگاهی و ملی غایب بوده، امروز هم در لیست دیدار با ایوب اسپور نیست.

تیم فوتبال کایسری اسپور در چهار دیدار اخیرش در سوپر لیگ ترکیه دو تساوی و دو شکست داشته و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

علی کریمی منتظر بازی مقابل ایوب 2