یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علی کریمی

علی کریمی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار عصر دیروز (شنبه) در غرب کابل را بر عهده گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پس از تایید مرگ مغزی یکی از مجروحان حادثه تروریستی 13 دی ماه از اهدا اعضای حیاتی وی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنان توهین آمیز علی کریمی خطاب به مردم ایران واکنش شاعران و هنرمندان کشورمان را به همراه داشته است.

وب‌گاه فرارو

عملیات تروریستی در کرمان موجی از واکنش‌ها و ابراز احساسات ایرانی‌ها و همدردی با جان‌باختگان وآسیب دیده‌ها را در پی داشت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اگر ابی به جای دفاع از افرادی مثل علی کریمی، از ورود به بازیچه منازعات پوچ و بی‌حاصل این روزگار قدری کناره می‌گرفت، خیلی خیلی بهتر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افشین علا با سرودن شعری پاسخ اهانت علی کریمی به شهدا حادثه انفجار کرمان را دادو گفت: زبان الکن این لات، از چه لال نشد؟ میان دست پلیدش قلم چرا نشکست؟

وب‌گاه ورزش سه

دور جدید تمرینات تیم های ملی تکواندو بانوان و پاراتکواندو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در بخش قاره ای آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

کریم انصاری‌فرد شب گذشته برای نود و نهمین بار در ترکیب تیم ملی ایران به میدان رفت.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا ترکی استاد دانشگاه و و شاعر نام آشنای کشورمان در واکنش به جنایت کرمان و شهادت تعدادی از هم وطنانمان دو شعر سروده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در پی جنایت تروریستی کرمان گفت: به مردم عزیز کرمان تسلیت عرض می‌کنم. جگرمان برای کرمان کباب شد و قلب کشور متأثر شد. وی با بیان اینکه چنین اتفاق دردناکی در هرجای دنیا رخ دهد، به شدت محکوم می‌کنم، اینگونه اتفاقات را نابخشودنی دانست و افزود: ما ایرانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس خودمان را ثابت کردیم. همه دنیا از عراق...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: جدا از ردصلاحیت‌های گسترده گروه‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو، سکه بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان و هیات‌های نظارت روی دیگری هم داشت. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد صلاحیت اغلب چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری و گروه‌هایی که از آنها ذیل عنوان خالص‌سازان یاد می‌شود، برای حضور در انتخابات دوازدهم مجلس تایید شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

در بین این پاسخ‌های کاربران به توهین علی کریمی به شهدای حادثه تروریستی کرمان، واکنش جامعه هنری، سیاسی و ورزشی نسبت به توهین علی کریمی، بازتاب بیشتری داشت.