یک‌شنبه 8 مهر 1403

عمارت تاریخی پاتوق روزنامه‌نگاران پایتخت می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
عمارت تاریخی پاتوق روزنامه‌نگاران پایتخت می‌شود

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران از بهره برداری یک عمارت تاریخی با عنوان خانه روزنامه‌نگاران خبر داد و گفت: طبق وعده شهرداری این عمارت در مهر ماه جاری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار می‌گیرد و بهره برداری می‌شود.

سید احمد علوی روز یکشنبه افزود: هم اینک این عمارت دارای کاربری موزه است و قرار است ضمن مرمت و بازسازی آن، فضای موزه آن همچون سابق باقی بماند، اما در کنار آن کاربری جدیدی برای روزنامه‌نگاران تعریف شود؛ یعنی مکان و پاتوقی که اهالی رسانه بتوانند از آن مکان بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه ملک مذکور دارای ارزش تاریخی بالایی است، تاکید کرد: هم اینک کاربری ملک مذکور مشخص شده و مشکلی در این باره با شهرداری وجود ندارد.

این عضو شورای شهر گفت: تلاش می‌کنیم با دست بازتر این عمارت تاریخی با امکانات بالا در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و همه طیف‌های رسانه بتوانند از این مکان استفاده کنند.

قرار است در روز‌های آینده (ماه جاری) عمارت تاریخی با قدمتی یکصد ساله واقع در خیابان ایرانشهر تهران به پاتوق اصحاب رسانه پایتخت تبدیل شود، پاتوقی گرم که روزنامه‌نگاران و خبرنگاران بتوانند در آن محفل فضای رسانه را داغ‌تر کنند.