یک‌شنبه 8 مهر 1403

عکاس آستارایی در جشنواره بین‌المللی عکس کرواسی برگزیده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عکاس آستارایی در جشنواره بین‌المللی عکس کرواسی برگزیده شد

آستارا - ایرنا - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: 2 اثر عکس سیاه و سفید از سپهر شمسی‌نژاد عکاس آستارایی، در جشنواره بین‌المللی عکس کرواسی برگزیده و در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده‌است.

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حاکی است که در سال جاری بیش از 2 هزار عکس رنگی و سیاه سفید ار کشورهای مختلف به دبیرخانه بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی عکس کرواسی در شهر کوکلجیکا آن کشور ارسال شده بود.

248 عکس از 12 کشور اتریش، بوسنی، مونته نگرو، کرواسی، هند، جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، مقدونیه، اسلوونی، آلمان، صربستان و موریتانی برگزیده شده و 2 اثر هنرمند آستارایی با موضوع انسان و جامعه جزو آنهاست.

آثار برگزیده از امروز به مدت یک هفته در شهر کوکلجیکا در نمایشگاهی عرضه شده است و شمسی نژاد پیش از این در جشنواره سراسری عکس گیلانگردی، رتبه سوم را کسب کرده بود.

شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز گفت: کانون فیلم و عکس این اداره در پرورش هنرمندان، موفق عمل کرده و بسترهای برگزاری جشنواره های استانی و کشوری فیلم و عکس در این شهرستان فراهم است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*