دوشنبه 11 تیر 1403

(عکس) دروازه‌بان جدید استقلال کیست؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) دروازه‌بان جدید استقلال کیست؟

نام سنگربانی که قرار است به استقلال بپیوندد لو رفت و آن چیزی نیست که برخی رسانه‌ها آن را منتشر کرده‌اند.

خبر مذاکره و سپس عقد قرارداد استقلال با یک دروازه‌بان خارجی از سوی تمامی رسانه‌ها تایید شد و به نظر همه امور در این زمینه انجام شده است. همانطور که دو روز قبل خبر داده بودیم، پیگیری‌ها از یکی از بازیکنان خارجی سابق فوتبال ایران که با گلر جدید آبی‌ها در ارتباط است نشان می‌دهد این بازیکن اهل بوسنی و هرزگووین است و اکنون در جدیدترین آپدیت مشخصات سنگربان جدید آبی‌ها را برای شما منتشر می‌کنیم.

در گزارش خبرورزشی آمده است: دروازه‌بانی که با آبی‌ها قرارداد دو ساله امضا کرده، ودران کیوسفسکی نام دارد که عضو باشگاه استروگا مقدونیه است. این گلر 29 ساله فصل گذشته به جز سه مسابقه، در تمامی بازی‌های تیمش در لیگ مقدونیه درون دروازه ایستاده و 6 مرتبه هم در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفته است. تورنمنتی که کیوسفسکی و تیمش با حذف در مرحله گروهی به خانه برگشتند.

این دروازه‌بان یک متر و 87 سانتی متری در مجموع فصل گذشته 38 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و 37 گل دریافت کرده که آمار جالبی به نظر نمی‌رسد. او موفق شده 14 مرتبه هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد و عجیب‌ترین نکته درخصوص عملکرد فصل گذشته‌اش این است که 5 کارت زرد دریافت کرده است. کیوسفسکی که در مقدونیه متولد شده، از کودکی به بوسنی رفته و فوتبالش را در این کشور آغاز کرده است. به همین دلیل برای تمامی رده‌های پایه بوسنی به میدان رفته اما هنوز یک بازی ملی هم در تیم بزرگسالان انجام نداده است.

ارزش کیوسفسکی در وبسایت ترانسفرمارکت 300 هزار یورو قیمت گذاری شده و با توجه به اینکه قراردادش با استروگا به پایان رسیده، هزینه‌ای بابت رضایتنامه او پرداخت نخواهد شد.

اما اینکه این دروازه‌بان بدون سابقه ملی و شاغل در لیگ مقدونیه که سال گذشته با تیمش نتوانسته حتی عنوان قهرمانی را بدست بیاورد چگونه و از طریق چه واسطه‌هایی به استقلال لینک شده، سوال مهمی است که مدیران باشگاه بهتر می‌توانند به آن پاسخ دهند.

منبع: خبرآنلاین از میان اخبار

پرافتخارترین تیم والیبال جهان حذف شد

گزینه جذاب خط حمله پرسپولیس سر از روسیه درآورد

توصیه به حسن یزدانی قبل از مقابله با رقیب آمریکایی

عادل فردوسی‌پور: کاش می‌گفتم چه بلا‌هایی سرم آوردند!