دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

(عکس) سرگرمی‌های جالب دیوید بکام که باور نمی‌کنید!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(عکس) سرگرمی‌های جالب دیوید بکام که باور نمی‌کنید!

در مستند بکام که از نتفلیکس منتشر شد، اسطوره انگلیسی از سرگرمی‌هایی که دارد صحبت می‌کند و کندوهای عسلی که در باغ خود گذاشته را نشان می‌دهد.

دیوید بکام سرگرمی‌های جالبی دارد و به گفته خودش دست روی هر کاری که بگذارد باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید در باغ خود کندوهای عسل گذاشته و اوقات فراغت خود را با زنبورهایش پر می‌کند. البته طبق گفته منابع نزدیک به این اسطوره انگلیسی، تهیه عسل در ابتدا برای بکام تفریحی بود که در دوران قرنطینه انجام می‌داد و الان به تجارت تبدیل شده است.

در صحنه آغازین قسمت 1 مستند بکام که توسط کارگردان فیشر استیونز ساخته شده و از نتفلیکس منتشر شده، دیوید بکام را می‌بینیم که به مراقبت از زنبورهایش مشغول است. ویکتوریا بکام در سال 2022 ویدئویی از دیوید در حال بررسی کندوهای خود را به اشتراک گذاشت، اما در مستند، ستاره بازنشسته فوتبال فاش می‌کند که او و همسرش ایده‌های متناقضی داشتند در مورد نامی که باید بر روی این عسل بگذارند و بفروشند. بکام در این اپیزود می‌گوید: «کمی مشاجره در خانه وجود دارد. من فکر می‌کنم باید نامش را «زنبورهای طلایی» بگذاریم. ویکتوریا «چیزهای چسبناک دی‌بیز» را دوست دارد.»

ووگ بریتانیا در سال 2020 گزارش داد که بکام این سرگرمی را در حین قرنطینه شروع کرد. استیونز می‌پرسد: «چه سرگرمی‌های دیگری مانند این داری؟» بکام پاسخ می‌دهد: «لگو»، و بعد توجهش را به سمت همان چیزهای چسبناکش برمی‌گرداند.

از میان اخبار

(عکس) افتتاح عجیب‌ترین سالن کشتیِ جهان در ایران

یک رکورد خاص دیگر برای کریستیانو رونالدو

بمب سعید معروف در آستانه انفجار

ماجرای پیشنهاد تیمِ اماراتی به یحیی گل‌محمدی چیست؟