جمعه 21 اردیبهشت 1403

ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر جالبی از مهمانی تولد ویکتوریا بکام منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، استوری جالبی از همسرش منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

ویکتوریا بکام، همسر اسطوره فوتبال انگلیس استوری جالبی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ویکتوریا بکام، همسر اسطوره فوتبال انگلیس استوری جالبی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیمار، ستاره برزیلی الهلال تصویر جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

"آیدان گوگینز" داروساز و مشاور مستقل صنعت مکمل‌ها می‌گوید:"نتایج بسیار قابل توجه و غیرمنتظره هستند. دلیل آن موضوع این است که ما همواره گمان می‌کردیم ممکن است چیزی در اسید استیک ماده فعال اصلی سرکه سیب وجود داشته باشد که به کربوهیدرات متصل شده و جذب آن را کاهش می‌دهد، اما در مطالعه اخیر سرکه سیب صبح‌ها بر روی شکم خالی قرار گرفت. بنابراین، اثر مستقل کامل متفاوتی را از خود نشان داد".

وب‌گاه 55 آنلاین

ویکتوریا بکهام پس از شکستن پایش در حین تمرین با همسر فوتبالیستش با عصا و کفش پاشنه بلند دیده شد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر دیوید بکام، تصمیم گرفته با یک هدیه جالب در روز ولنتاین ستاره سابق رئال مادرید را شگفت‌زده کند.

وب‌گاه فرارو

توضیح این که شما به عنوان یک خانواده بیش‌تر از سایرین منابع مالی در اختیار دارید و فرصت‌هایی را برای فرزندان فراهم می‌کنید تا بتوانند آن چه را که دارند به اشتراک بگذارند می‌تواند راهی سازنده برای نشان دادن چگونگی استفاده از ثروت برای کمک به دیگران باشد. برخی خانواده‌ها از اقدامات و امور خیریه و بشردوستانه به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس های جدید سوپر استار انگلیسی خبر ساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند. دیوید و ویکتوریا بکهام در کنار کریستیانو رونالدو و نامزدنش به عنوان ثروتمندترین زوج فوتبالی شناخته شدند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبر ورزشی، فوتبال در طول سال‌های گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در افزایش سودهای پولی بوده است و با این حال فیفا انتظار دارد درآمد حاصل از این ورزش...

وب‌گاه فرارو

در مستند بکام که از نتفلیکس منتشر شد، اسطوره انگلیسی از سرگرمی‌هایی که دارد صحبت می‌کند و کندوهای عسلی که در باغ خود گذاشته را نشان می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

هری مگوایر، ستاره پر حاشیه منچستریونایتد، می‌گوید دیوید بکام با او تماس گرفته تا برای کنار آمدن با آزارهای مردم کمکش کند.

وب‌گاه گسترش

ویکتوریا بکهام برای اولین بار از احساسش پس از مطلع شدن در مورد رابطه دیوید بکهام با ربکا لوس صحبت کرده است. تقریباً 20 سال از افشای خیانت دیوید با دستیار شخصی‌اش در زمانی که در اسپانیا برای رئال مادرید بازی می‌کرده، گذشته است. خانم بکهام فاش کرده که ماه‌های پس از آن اتفاق، «سخت‌ترین» بخش زندگی او بوده است. این کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفته که زیر فشار زیادی بوده و هر روز از نظر جسمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیوید بکام و همسرش در مستند نتفلیکس درباره یک ماجرای جنجالی صحبت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

دیوید و ویکتوریا بکام در مستند زندگینامه این ستاره انگلیسی صحبت‌هایی عجیبی را درباره روزهای سختی که او سپری کرده مطرح کرده‌اند.