چهارشنبه 6 تیر 1403

غلامحسین اژه ای

غلامحسین اژه ای

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز با انتشار گزارشی درباره جدیدترین فهرست کاندیداهای اصلی در انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده است: «خبرهایی که در خصوص قصد علی زاکانی شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده صحت نداشته و وی قصدی برای نامزد شدن در انتخابات آتی ندارد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور منتخبین آغاز به کار کرد. مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور منتخبین آغاز به کار کرد. در این مراسم مدیر قوه مجریه، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، محمد باقر قالیباف رییس مجلس، حجت الاسلام غلامحسین اژه ای رییس قوه قضاییه، جمعی از وزیران دولت حضور دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی کرده است که در مواردی مانند فوت، استعفا و برکناری رئیس جمهور، وظایف وی به طور موقت به شورایی سه نفره، مرکب از رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه و معاون اول رئیس جمهور محول می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که مقامات دولت در حال تبریک و تهنیت و تشکر بابت کشف فساد بزرگ در بخش واردات چای هستند، بررسی‌ها نشان میدهد ابعاد پرونده چندان روشن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصوبه مولدسازی اموال دولت به محل بحث موافقان و مخالفان در سطوح کارشناسی، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس تبدیل شده است. خبرآنلاین در گزارشی نظرات موافق و مخالف این طرح را بررسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه معضلاتی در مبحث کارشناسی پرونده‌های قضایی وجود دارد، گفت: ما به معیارهای کارشناسی انتقاد داریم، اختلاف‌نظرهای کارشناسی در قبال یک پرونده واحد، سبب ایجاد نارضایتی و افزایش هزینه‌کرد مردم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - حجت الاسلام غلامحسین اژه ای رئیس قوه قضائیه و قضات کشور امروز / پنجشنبه / با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری مهر

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.

وب‌گاه فرارو

از آغاز تشکیل دولت سیزدهم، نشانه های معناداری از عدم تسلط رئیسی بر مباحث اولیه علم اقتصاد وجود داشته است. نشانه هایی که نشان می دهد سیاست های اقتصادی دولت توسط افرادی در پشت پرده طراحی و رئیسی صرفا آنها را ابلاغ می کند.