یک‌شنبه 8 مهر 1403

غلامحسین اژه ای

غلامحسین اژه ای

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و در بدو ورود اعلام کرد که قوه سه گانه مصمم هستند که تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور و خوزستان به کار گیرند.

خبرگزاری دانا

از زمان یک ماهه انتصاب حجت الاسلام اژه ای در منصب قضا، وی تا کنون بازدیدهای سرزده از محاکم قضایی، زندان ها و گفتگو با مردم داشته که بر رویکرد فسادستیزی و عدالت محوری وی صحه می گذارد؛ طوری که توجه به مجموعه قضایی مبین قاطعیت وی در ادامه راهی است که به امنیت و تحول در جامعه منتهی میشود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام غلامحسین اژه ای در دومین بازدید از زندان های کشور در کمتر از یک ماه از انتصاب خود به ریاست دستگاه قضا، بدون اعلام قبلی به زندان رجایی شهر کرج در مرکز استان البرز رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رجایی طی نامه ای از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا با تشکیل کمیته‌ای حقیقت‌یاب بانیان بی آبی خوزستان را محاکمه کند. متن این نامه به شرح زیر است: هنگام فتنه، چون شتر دو ساله باش؛ نه پشتی تا سوارش شوند و نه پستانی تا شیرش دوشند، چنان زی که در تو طمع نبندند امیرالمومنین (علیه السلام) جناب آقای غلامحسین اژه ای، رییس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام غلامحسین اژه ای در سفر به استان ایلام در جلسه شورای اداری به رئیس سازمان بازرسی دستور داد، مسئله کارخانه سیمان که در این جلسه به آن اشاره شد را روز شنبه، بیست و شش تیر پیگیری کند و پاسخ آن را همان روز به من بدهد. رئیس دستگاه قضا ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ها را بیکاری دانست و تاکید کرد: لیستی از پروژه‌های نیمه تمام تهیه و موارد مربوط به آن باید پیگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: با حکم مقام معظم رهبری، غلامحسین اژه ای برای یک دوره 5 ساله به عنوان رئیس قوه قضائیه منصوب شد. حکم اژه ای چه تفاوت و شباهت هایی با حکم سلف خود دارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی در تمام ارکان باید به نحوی با تخلفات برخورد کند که ضربه‌ای به تولید و برنامه‌های جهش تولید وارد نشود.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز بهمن ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.