سه‌شنبه 8 خرداد 1403

غلامعلی خوشرو

غلامعلی خوشرو

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدپارسا بامری؛ یکی از بزرگترین معضلات و حواشی سیستم اداری و استخدامی کشور در دهه‌های اخیر، استفاده از روابط استخدامی، به‌جای ضوابط مربوطه است. سالیان زیادی است که برخی از مسئولین، اقدام به استخدام فرزندان و سایر وابستگان خویش در دستگاه و یا اداره خود کرده‌اند. در گذشته، چنین اخباری از مسئولین، صرفا در قالب محاوره های عرفی و زبان‌زد عوام قرار می‌گرفت....

خبرگزاری دانا

سال 98 بود که موضوع انتصاب و فعالیت خواهر خانم وزیر پیشین ارتباطات رسانه ای با نام "ثنا اسدیان" با کارمزد ماهیانه 69 میلیون تومان و در برخی ماه ها 137 میلیون تومان رسانه ای شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده پیشین ایران در سازمان ملل با بیان اینکه پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها به چالش های تهران - واشنگتن پایان نمی دهد، گفت: مسائل فی مابین ایران و آمریکا قابل مدیریت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایگنازیو کاسیس وزیر امور خارجه سوئیس در قالب دیداری رسمی به ایران سفر کرد. یکی از دلایل این سفر بزرگداشت صدمین سالگرد روابط دیپلماتیک 2 کشور بود علاوه بر این به نظر می‌رسد این سفر در چارچوب وساطت مالی سوئیس میان اتحادیه اروپا با ایران و همچنین برای فعال کردن صندوق مالی خاص سوئیس برای سهولت تجارت ایران به تهران بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: سفر وزیر خارجه سوئیس «ایگنازیو کاسیس» به ایران، همزمان با یکصدمین سال روابط رسمی دو کشور، از اهمیت بارزی برخوردار است و فرصتی فراهم می‌کند تا علاوه بر گسترش روابط دوجانبه، نسبت به طیفی از مسائل بین المللی و بخصوص سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه و تحریم‌های ظالمانه امریکا تبادل نظر به عمل آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شرایطی که آمریکا روز به روز به دوران افول خود نزدیک می‌شود، جمهوری اسلامی ایران در صدد تقویت روابط خود با چین و روسیه است.

خبرگزاری مهر

نماینده سابق ایران در سازمان ملل گفت: همکاری با چین راهبردی است و آمریکا در منزوی کردن ایران شکست خورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «غلامعلی خوشرو» نماینده اسبق ایران در سازمان ملل در نشست تخصصی برنامه جامع همکاری 25 ساله ایران و چین گفت، جایگاه آمریکا و چین در مناسبات بین‌المللی در حال تغییر است و پکن به عنوان یک قدرت مهم در حال تثبیت جایگاه خود در جهان می‌باشد. چین بزرگ‌ترین مصرف کننده انرژی و ایران هم به عنوان یکی از تامین‌کنندگان این انرژی در جهان مطرح است که این امر روابط دو کشور را اجتناب‌ناپذیر...

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - نشست تخصصی «برنامه 25 ساله همکاری‌های تهران - پکن و چشم‌انداز مناسبات ایران و چین در دو دهه آینده» روز دوشنبه با حضور تعدادی از سفرای سابق ایران و چین و اساتید دانشگاه های دو کشور با همت مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده پیشین ایران در سازمان ملل گفت: چین در پیشرفت‌های صنعتی خوب عمل کرده است و این مهم برای آمریکا قابل قبول نیست.