سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

غلامعلی خوشرو

غلامعلی خوشرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، گزیده‌ای از گفتگو با تنی چند از دیپلمات‌ها، مستشاران آمریکایی و افسران سیا که در دوره پهلوی دوم در کشورمان حضور داشتند در قالب مجموعه چهارجلدی «دیپلماسی با صدای بلند» به همت انتشارات موسسه روزنامه ایران منتشر شده، مجموعه‌ای که به اذعان حاضران در مراسم رونمایی‌اش، دربردارنده اطلاعاتی خواندنی درباره غافلگیری آمریکایی‌ها...

خبرگزاری مهر

جلسه رونمایی از کتاب چهارجلدی «دیپلماسی با صدای بلند» امروز سه شنبه 20 تیر توسط مؤسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه 4 جلدی «دیپلماسی با صدای بلند» تاریخ شفاهی سیاست خارجی آمریکا در ایران (دوره پهلوی) با حضور محمدجواد لاریجانی معاون اسبق امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: صادق خرازی با انتشار عکسی از یک دور همی با وزیر سابق امور خارجه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق خرازی با انتشار عکسی نوشت: روز دلنشینی بود همراه با عزیزانی که عمری در سیاست خارجی کشور تلاش کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: صادق خرازی با انتشار عکسی از یک دور همی با وزیر سابق امور خارجه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق خرازی با انتشار عکسی از یک دور همی با وزیر سابق امور خارجه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرقدر که پنتاگون روی روابط جدید تهران حساس‌تر شده است، فعالیت انتحاری ستاد بایدن به فارسی شدت بیشتری به خود گرفته است. هم‌زمانی این دو ماجرا باهم اتفاقی نیست!

وب‌گاه مشرق نیوز

تحولات یک ماه اخیر در یمن و به ویژه حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز در روزهای اخیر نه تنها واکنش ایران را به همراه داشت، بلکه از سوی دیگر امیرعبداللهیان رایزنی‌هایی را با مقامات ذیربط صورت داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چند سالی است که روابط ایران با کشورهای حوزه شرق مانند چین و روسیه پررنگ‌تر شده و هدف‌گذاری برای گسترش بیشتر روابط و امضا یا تمدید سندهای همکاری بین ایران با این کشورها موید چنین موضوعی است.

وب‌گاه الف

سفیر سابق ایران در سازمان ملل ارتقای توان فناوری و سرمایه گذاری را نقطه کانونی تفاهم‌نامه 25 ساله با چین عنوان کرد و گفت: اگر این تفاهم‌نامه به درستی اجرا شود می‌تواند اقتصاد ایران را متحول کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده دائم ایران در سازمان ملل ارتقای توان فناوری و سرمایه گذاری را نقطه کانونی تفاهم‌نامه 25 ساله با چین دانست و گفت: اگر این تفاهم‌نامه به درستی اجرا شود می‌تواند اقتصاد ایران را متحول کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر سابق و نماینده دائم ایران در سازمان ملل ارتقای توان فناوری و سرمایه گذاری را نقطه کانونی تفاهم‌نامه 25 ساله با چین عنوان کرد و گفت: اگر این تفاهم‌نامه به درستی اجرا شود می‌تواند اقتصاد ایران را متحول کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مذاکرات ایران 18 سال است که به طول انجامیده، اما ترکیب مذاکره کنندگان ایران در دوره جدید تفاوت‌هایی داشته است.