دوشنبه 16 مهر 1403

غول‌های اروپایی به دنبال محمد صلاح

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
غول‌های اروپایی به دنبال محمد صلاح

محمد صلاح، ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس، در سال پایانی قرارداد با این تیم قرار دارد و تیم های بزرگ اروپایی و باشگاه های عربی خواهان جذب او هستند.

به گزارش مشرق، محمد صلاح، ستاره مصری و مهاجم تیم فوتبال لیورپول، در حال حاضر در سال پایانی قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد و آینده او به یکی از موضوعات داغ فوتبال در آنفیلد تبدیل شده است.

قرارداد فعلی صلاح با لیورپول تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و این بازیکن 32 ساله از ژانویه 2025 می‌تواند مذاکره با دیگر باشگاه ها را آغاز کند و انتقال رایگان به تیمی جدید را بررسی نماید.

عربستان، رئال مادرید و پاری سن ژرمن

به گزارش پایگاه «fourfourtwo»، صلاح از مدت‌ها قبل یکی از اهداف تیم های حاضر در لیگ حرفه‌ای عربستان بوده است. همچنین، گزارش‌های نشان می‌دهد که دو باشگاه بزرگ اروپایی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید، نیز به جذب این ستاره توجه دارند.

پاری سن ژرمن آماده است تا در تابستان آینده برای جذب محمد صلاح اقدام کند. این باشگاه فرانسوی پس از جدایی لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در چند فصل اخیر، به دنبال اضافه کردن یک ستاره جدید به ترکیب خود است. مدیران پاری سن ژرمن بر این باورند که صلاح می‌تواند سه سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند.

عملکرد عالی صلاح در فصل جاری

صلاح فصل را به طرز فوق‌العاده‌ای آغاز کرده و در 9 بازی اخیر، 6 گل زده و 5 پاس گل ثبت کرده است. این عملکرد عالی در کنار انتقال هدایت نیمکت لیورپول از یورگن کلاپ به آرنه اسلات، نشانه‌ای از موفقیت او در این فصل است.

تمایل صلاح به ماندن در اروپا

با وجود اینکه بسیاری معتقدند که انتقال صلاح به لیگ عربستان قریب‌الوقوع است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او در این مرحله از دوران حرفه ای خود تمایلی به حضور در تیم های عربی را ندارد و ترجیح می‌دهد در اروپا بماند.