جمعه 30 شهریور 1403

غیبت ایمن حسین را جبران خواهیم کرد / مربی عراق: قادریم مثل اسپانیا بدون مهاجم بازی کنیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
غیبت ایمن حسین را جبران خواهیم کرد / مربی عراق: قادریم مثل اسپانیا بدون مهاجم بازی کنیم

سرمربی عراق می‌گوید که بازیکنانش از تجربه کافی بابت بازی مقابل تماشاگران پرتعداد برخوردار هستند.

به گزارش "ورزش سه"، خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، اعلام کرد که فاصله زمانی بین دو بازی مقابل عمان و کویت برای آماده‌سازی تیمش کم بوده است.

تیم ملی عراق، در اولین دیدار خود که پنج‌شنبه شب گذشته برگزار گردید، موفق شد با یک گل عمان را شکست دهد و امروز سه‌شنبه در چارچوب دومین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا به مصاف تیم ملی کویت خواهد رفت.

کاساس در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: "روزهای بین بازی ما مقابل عمان و دیدار با کویت بسیار محدود بود و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد."

او افزود: "مطمئنم که هر دو تیم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند و ما برای این دیدار آماده هستیم. همچنین به خوبی می‌دانم که تیم ملی کویت نیز برای این رویارویی انگیزه دارد."

کاساس در پاسخ به سوالی درباره غیبت مهاجم ایمن حسین پس از مصدومیتش در بازی مقابل عمان، اظهار داشت: "همه بازیکنان قادر به جبران این غیبت هستند، به‌ویژه مهاجمان مهند علی و علی الحمادی."

او ادامه داد: "ما پیش از این نیز در مسابقات مهمی مانند جام ملت‌های آسیا و مراحل قبلی مقدماتی از آن‌ها استفاده کرده‌ایم و آن‌ها به خوبی از عهده وظایف خود برآمده‌اند. امروز خواهیم دید که چگونه از یکی از آن‌ها در این دیدار بهره خواهیم برد." کاساس همچنین درباره اهمیت حضور تماشاگران پیش از دیدار با کویت اشاره کرد و گفت که تیمش به حضور جمعیت زیاد در ورزشگاه‌ها عادت دارد.

سرمربی تیم ملی عراق همچنین از آمادگی علی جاسم خبر داد و گفت که او در صورت نیاز آماده حضور در بازی است.

کاساس دلیل ضعف در آمادگی بدنی برخی از بازیکنانش را به تأخیر در شروع لیگ عراق نسبت داد.

او در مورد تاکتیک‌های هجومی تیمش اظهار داشت: "ما می‌توانیم با یک، دو، سه یا حتی بدون مهاجم بازی کنیم، درست مثل تیم ملی اسپانیا."

گفتنی است که تیم ملی عراق در گروه خود با تیم‌های عمان، کویت، کره‌جنوبی، فلسطین و اردن هم‌گروه است.

غیبت ایمن حسین را جبران خواهیم کرد / مربی عراق: قادریم مثل اسپانیا بدون مهاجم بازی کنیم 2