جمعه 8 تیر 1403

فائزه هاشمی رفسنجانی

فائزه هاشمی رفسنجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

در ترکیب منتخبان مجلس یازدهم فقط حضور 11 منتخب زن به چشم می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. او در لیستی که رائفی پور (!) اعلام کرده بود در جایگاه های میانی قرارداشت اما او بعد از دو روحانی تندرو یعنی رسایی و نبویان فعلا نفر سوم است....

وب‌گاه مشرق نیوز

جبهه دشمن از ماه‌های گذشته توپ‌خانه‌های خود را به سمت انتخابات اسفند 1402 نشانه گرفت و تا آخرین لحظات مشغول بمباران تبلیغاتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین مرعشی فعال سیاسی و معاون سابق رئیس جمهور در برنامه شیوه شبکه چهار سیما گفت: خود رهبری باید سیاستی را در پیش بگیرند که به تدریج بخش‌هایی از اختیارات و قدرت خودشان را به مجلس و دولت منتقل کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش‌های راه‌یافته به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان و هیات انتخاب و بازبینی این رویداد معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی بر استفاده از ظرفیت حداکثری بخشودگی جرایم قابل بخشش و همچنین درآمدی نبودن کلیه واریزی‌ها به حساب مودیان تاکید شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ مبین محسنی، اسفند ماه 1399 بود که خبر شکل‌گیری سازوکاری نو برای ساماندهی احزاب اصلاح‌طلب به گوش رسید. سازوکاری که نام جبهه اصلاحات به خود گرفت و ظاهرا کارویژه‌ای نداشته و ندارد جز ایجاد همبستگی و وحدت میان اصلاح‌طلب‌ها. بررسی وضعیتاصلاح طلبان در سال‌های اخیر اینطور نشان می‌دهد که ان‌ها علی‌رغم اشتراک در نام و صفت، طی سال‌های اخیر با بحران چند دستگی مواجه...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری خبرآنلاین، 12 قاب ماندگار از روزهایی که سیاست ایران سوگ وار فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود را منتشر رکد است؛ از غم نهفته در چهره همسنگران آیت الله تا بی تابی فرزندان در روز وداع با پدر.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران تصویری از مهدی، فاطمه، محسن و یاسر هاشمی در مراسم سالگرد رحلت آیت الله هاشمی را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به زندانی بودن فائزه هاشمی گفت: برای درخواست آزادی فائزه به رهبری و رئیس قوه قضائیه نامه نوشتم. محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در مراسم هفتمین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران گفت: والده ما از بنده سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: از احوال خواهرم فائزه پرسید و فراموش کرده بود که او زندان است. من پاسخ دادم که مسافرت است اما کمی بعد به یاد آورد سؤال کرد که چرا فائزه زندان است؟ گفتم خارج از چهارچوب حرف زده است. گفت مگر حرف زدن جرم است؟! نمی‌خواهی برای او کاری کنی؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: دغدغه پدرم عمدتاً رفاه مردم بود و اکنون نیز فقر دشمن اصلی مردم است و اگر نظام به آن نپردازد می‌تواند برای کشور ایجاد مشکل کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرزده مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: مادرم در تمام طول مدت مبارزه با مرحوم پدرم پیش آمده است و بعد از چند پرسش از احوال خواهرم فائزه پرسید و فراموش کرده بود که او زندان است. من پاسخ دادم که مسافرت است اما کمی بعد به یاد آورد که به زندان رفته و دوباره پرسید آیا نمی‌خواهی برای خواهرت کاری کنی؟

خبرگزاری تسنیم

محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به زندانی بودن فائزه هاشمی گفت: برای درخواست آزادی فائزه به رهبری و رئیس قوه قضائیه نامه نوشتم.