جمعه 8 تیر 1403

فائزه هاشمی رفسنجانی

فائزه هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جریان برگزاری پنجمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران، نیمی از اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات از روز 27 مهر تا سوم آبان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین‌بار 8مهر 1402 بود که جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رییسی در سخنرانی جشنواره بین‌المللی خورشید گفت: «تازه متوجه شدم که بنده را به عنوان بانوی اول معرفی کردند. لازم است توضیح دهم در ساختار جمهوری اسلامی بانوی اول همسر رهبر معظم انقلاب هستند.» علم‌الهدی در ادامه آرزو کرده بود که بتواند خاطرات همسر رهبر انقلاب را منتقل کند.

وب‌گاه منیبان

معصومه ابتکار به تیتر یک روزنامه زاکانی واکنش نشان داد. به گزارش منیبان، همشهری در مقایسه چند زن سیاستمدار ایرانی، عکس رنگی جمیله علم الهدی را در کنار عکس سیاه وسفید معصومه ابتکار، فاطمه راکعی، شهیندخت مولاوردی و فائزه هاشمی قرار داده و او را برتر از 4نفر مذکور معرفی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شهیندخت مولاوردی به تیتر یک امروز روزنامه همشهری درباره همسر ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همشهری ارگان شهرداری تهران صفحه نخست خود را به جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی اختصاص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه همشهری در یادداشتی به قلم یک روحانی ناشناس که او را استاد حوزه و دانشگاه معرفی کرده از همسر رئیس جمهور تجلیل بی سابقه ای کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه همشهری در رفتاری عجیب به تمجید و تجلیل از جمیله علم الهدی پرداخته و تیتر یک خود را هم به او اختصاص داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری در رفتاری عجیب به تمجید و تجلیل از جمیله علم الهدی پرداخته و تیتر یک خود را هم به او اختصاص داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامحسین کرباسچی، چهره سیاسی اصلاح طلب به خبرگزاری مهر گفت: آقای خاتمی هر چه حرف معقول و معتدل می‌زند، مشاهده می‌کند که تأثیری ندارد بنابراین مجبور می‌شود، داد بزند.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یک گروه سیاسی که احساس می‌کند در جامعه جایگاهی دارد و مورد قبول مردم است، باید در انتخابات شرکت کند چون به هر حال ما راهی بجز انتخابات نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرباسچی با اشاره به اظهارات خاتمی گفت: وقتی که به مردم می‌گویند معقول باشید می‌گویند عالی است، ولی وقتی که به مسئولان می‌گوید درست عمل کنید تا وضعیت بدتر نشود، می‌گویند که تندرو شده و از نظام خارج شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه اصلاحات از نبوی عبور کرد و یک خانم را در این مقام از حزب اتحاد گذاشت، یک خسران برای اصلاح طلبان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در انتخابات ریاست جمهوری در حالی ابراهیم رئیسی ادعا کرد برنامه‌ای 7 هزار صفحه‌ای برای مدیریت کشور دارد که غلامحسین کرباسچی می‌گوید بعد از گذشت دو سال ما در عمل چیزی از او ندیده‌ایم. این چهره سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید به نظر می‌رسد دولت مغز اقتصادی ندارد و از برنامه رئیسی برای اداره کشور تا به امروز اقدام عملی دیده نشده است.