شنبه 1 اردیبهشت 1403

فارس من | برگزاری غیرحضوری آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی در استان‌هایی که منع قانونی دارند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | برگزاری غیرحضوری آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی در استان‌هایی که منع قانونی دارند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه «فارس من» خواستار «امتحانات دانشگاه جامع علمی - کاربردی غیرحضوری برگزار شود» شده‌اند.

این کاربران نوشته‌اند که «ما دانشجویان علمی - کاربردی تقاضا داریم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات پیش آمده در این ترم خواهشمندیم که ابتدا امتحانات عمومی به صورت هماهنگ انجام نشود دوم اینکه امتحانات مانند دیگر دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار گردد. از مسوولان دلسوز دانشگاه جامع علمی - کاربردی تقاضا داریم که این تقاضا دانشجویان را جامع عمل بپوشانند.»

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در آخرین اظهارنظرهای خود درباره چگونگی برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: کشورهای جهان اول نسبت به سایر کشورها در رابطه با همه‌گیر شدن ویروس کرونا غافلگیر شدند چون برسلامت و توان داخلی خود اطمینان داشتند. اما ایران به خوبی توانست شیوع این بیماری را کنترل کند.

وی یادآور شد: امتحانات دانشگاه علمی کاربردی از 21 تیرماه تا 17 مرداد ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بخش اعظمی از دانشجویان ما در مراکزی درس می خوانند که کمتر از 500 دانشجو دارد، 500 دانشجو در یک دانشگاه بزرگ، دانشجوهای 10 کلاس هستند.

امید گفت: در برخی از استان‌ها رئیس شورای مبارزه با کرونا، برگزاری امتحانات به صورت حضوری را منع کرده است، جایی که منع قانونی باشد، آزمون عملی برگزار نشده و ناتمام اعلام می‌شود و امتحانات دروس نظری به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی خوابگاه و دانشجوی غیربومی ندارد، بنابراین امتحانات دانشگاه علمی کاربردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برگزار می شود مگر اینکه منع قانونی داشته باشیم.

انتهای پیام /

دانشگاه دانشجویان امتحانات بیماری دانشگاه دانشجویان امتحانات بیماری خوابگاه محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی امتحانات حضوری فرایند امید ویروس کرونا آموزش
فارس من | برگزاری غیرحضوری آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی در استان‌هایی که منع قانونی دارند 2