یک‌شنبه 1 مهر 1403

فارس من | تعطیلی ولادت امام رضا (ع) برای پاسخگویی به فیلم موهن «عنکبوت مقدس»

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | تعطیلی ولادت امام رضا (ع) برای پاسخگویی به فیلم موهن «عنکبوت مقدس»

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت مطالبه‌ای در سامانه تعاملی فارس من با عنوان «میلاد امام رضا (ع) تعطیل رسمی اعلام شود» آورده است: میلاد امام رضا (ع) در کشور تعطیل رسمی اعلام شود. چرا که با تعطیل شدن روز ولادت امام هشتم (ع) امکان حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان دولت برای شرکت در جشن‌های رضوی فراهم می‌شود.

ثبت‌کننده این سوژه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس در خصوص علت ثبت این مطالبه بیان کرد: زمانی که فیلم «عنکبوت مقدس» با مضامین توهین‌آمیز نسبت به امام هشتم شیعان منتشر شد، فهمیدم که اگر بخواهیم ما نیز با چنین اقداماتی که از سوی مخالفان اسلام ناب محمدی صورت می‌گیرد، مقابله کنیم، باید در روز ولادت ایشان مراسم‌هایی با قدرت و کیفیت بهتر برگزار کنیم.

حسن حسینی در ادامه گفت: زمانی که ایام ولادت امام هشتم شیعیان تعطیل باشد، قشر بسیاری از محبان آن حضرت چون دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان دولت فعالیت‌های خود را چند برابر کرده و عاشقان نیز برای زیارت آن حضرت راهی مشهد مقدس خواهند شد. حضور عاشقان حضرت رضا (ع) که نشانه محبت به آن حضرت است، می‌تواند در برابر مخالفان و معاندین همانند بقیه مناسک مذهبی خبر از وحدت و قدرت مردم مسلمان ایران اسلامی بدهد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

آستان قدس رضوی

فارس من تعطیلی ولادت امام رضا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فارس من | تعطیلی ولادت امام رضا (ع) برای پاسخگویی به فیلم موهن «عنکبوت مقدس» 2
فارس من | تعطیلی ولادت امام رضا (ع) برای پاسخگویی به فیلم موهن «عنکبوت مقدس» 3
فارس من | تعطیلی ولادت امام رضا (ع) برای پاسخگویی به فیلم موهن «عنکبوت مقدس» 4