جمعه 10 فروردین 1403

فاطمه معتمدآریا رئیس هیات‌داوران جشنواره تراوک شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فاطمه معتمدآریا رئیس هیات‌داوران جشنواره تراوک شد

تهران - ایرنا - فاطمه معتمد آریا، رئیس هیات‌داوران بخش فیلم جشنواره فرهنگی هنری تراوک با موضوع «خانه و خانواده، مهاجرت و سفر» شد.

به گزارش دبیرخانه این رویداد، فاطمه معتمد آریا، رئیس هیات داوران بخش فیلم جشنواره فرهنگی هنری تراوک شد. علی مصفا و فرنوش صمدی دیگراعضای هیات داوری این جشنواره هستند.

پیش‌تر در بخش عکس؛ محمود کلاری، نادر داوودی، در بخش داستان کوتاه؛ سروش صحت و در بخش انیمیشن و کاریکاتور بهرام عظیمی به عنوان داوران این بخش‌های جشنواره تراوک انتخاب شده بودند. به نفر اول رشته فیلم، تندیس پرنده طلایی و 12 میلیون تومان وجه نقد و به نفر اول سایر رشته‌ها نیز تندیس پرنده طلایی و 7 میلیون تومان وجه نقد اهدا خواهد شد. به نفرات دوم و سوم نیز جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند، آثار خود را با موضوع خانه و خانواده، مهاجرت و سفر در قالب فیلم (حرفه‌ای، موبایلی، کوتاه، مستند، داستانی، انیمیشن)، داستان‌های صد کلمه‌ای و کاریکاتور، به دبیرخانه این جشنواره تا اول بهمن سال جاری (1399) ارسال کنند.

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری تراوک (جایزه پرنده طلایی) با هدف نکوداشت پروفسور ایرج اعتصام، پدر معماری نوین ایران برگزار می شود. این جشنواره در بخش های عکس، انیمیشن، کاریکاتور، داستان کوتاه و فیلم به برگزیدگان خود جوایزی با موضوع خانه و خانواده، مهاجرت و سفر اهدا می کند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت جشنواره به نشانی www.travok.com.tr مراجعه کنند.

*س_برچسب‌ها_س*