جمعه 31 فروردین 1403

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

وب‌گاه خبر آنلاین

یک هیئت پنج نفری از سینماگران 65 فیلم را که از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع انتخاب شده‌اند، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، بهمن ارک، آرش رصافی، مونا زندی حقیقی، بهروز شعیبی و نقی نعمتی به‌عنوان داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی انتخاب شدند. 65 فیلم داستانی کوتاه از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع برای رقابت در این بخش انتخاب شده‌اند. بهمن ارک کارگردان و برادرش بهرام با فیلم کوتاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک هیئت پنج نفری از سینماگران 65 فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

روح الله سهرابی، مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش فریدون جیرانی درباره اینکه چرا تلاش نمی‌کنند بازیگران زنی که کشف حجاب کردند نظیر فاطمه معتمدآریا و ترانه علیدوستی به سینما بازگردند، از برگزاری جلسه و تماس با شماری از این بازیگران نظیر فاطمه معتمدآریا خبر داد. جیرانی حضور این بازیگران مقابل دوربین با حجاب را به منزله پذیرش التزام به حجاب خواند، اما سهرابی شرایط...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل نظارت سازمان سینمایی: بحث حجاب در سینما شاید بحث مبنایی و حتی فراسازمانی است. یعنی تصمیمی است که اتفاقا باید در مراجع دیگر، در محافل بالادستی گرفته شود. بماند که با بعضی از این دوستان ارتباط گرفتیم و صحبت و تلاش کردیم که به این فضا برگردند. می‌توانید بپرسید مثلا جلسات کمی با خانم معتمدآریا نداشتم. رویکردم این بوده که خانم معتمدآریا به این فضا برگردد. منتها این برگشت مقدمات و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل نظارت سازمان سینمایی درباره رفع ممنوع الکاری بازیگران زن گفت اتفاقا رویکردم این بوده که خانم معتمدآریا به این فضا برگردد. منتها این برگشت مقدمات و شرایطی دارد. مدیرکل نظارت سازمان سینمایی درباره رفع ممنوع الکاری بازیگران زن گفت اتفاقا رویکردم این بوده که خانم معتمدآریا به این فضا برگردد. منتها این برگشت مقدمات و شرایطی دارد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل نظارت سازمان سینمایی درباره...

وب‌گاه خبر آنلاین

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین و با سابقه‌ترین رویداد سینمایی ایران است، رویدادی که در هر دوره نزدیک به 20 سیمرغ را به سینماگران اهدا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوارنگاره جدیدی در میدان ولیعصر (عج) قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمتر پیش می آید زنان بازیگر قدیمی در یک عکس کنار هم دیده شوند. کمتر پیش می آید زنان بازیگر قدیمی در یک عکس کنار هم دیده شوند. نیکی کریمی، ترانه علیدوستی، فاطمه معتمدآریا و منیژه حکمت در یک تصویر با هم دیده می شوند. این عکس سالها پیش در یونان گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلاب آدینه، مریم بوبانی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، ویشکا آسایش، فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، پانته‌آ بهرام، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی از افرادی هستند که اجازه فعالیت در سینمای ایران را نخواهند داشت. لیست بازیگرانی که به خاطر حجاب ممنوع الکار شده اند توسط اداره نظارت سازمان سینمایی رسما اعلام شد. سرانجام بعد از مصاحبه‌های پراکنده و ضد و نقیض ماه‌های گذشته مقامات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب با بخشی از صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل رونمایی شد./ همشهری آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم امروز نوشت: حمید جبلی، ایرج طهماسب و فاطمه معتمدآریا که در «مدرسه موش‌ها» و «شهر موش‌ها» به‌ترتیب در نقش‌های کپل، دم‌باریک و نارنجی گویندگی می‌کردند، در مجموعه «کلاه‌قرمزی» نیز دوباره همکار شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از کودکی رضا گلزار در حال اسکی در شمشک که تفریح لاکچری محسوب می شود را در ادامه ببینید.