شنبه 31 شهریور 1403

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین فروردین 

جواب فال شما: غزل شماره 470 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: احساس تنهایی و بی کسی می کنی. به شدت گرفتاری و کارهایت در هم گره خورده است. هرچه تلاش می کنی چاره ای نمی یابی و همچنان در دام بلا اسیری. بزودی کسی وارد زندگیت می شود و پیشنهاد سازنده ای به تو می دهد. تردید مکن و با او همدل شو چرا که او راه نجات تو از این مصیبت است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های دوم، هشتم و نهم می فرماید:

* کسی از روزگار تیزرو چشم راحتی و آسودگی ندارد. پس ای ساقی، جام شرابی بده تا لحظه ای غم را فراموش کنم.

* چون انسان کامل در این خاکدان نمی توان یافت. باید از نو گل آدم سرشته شود و جهانی جدید بوجود آید.

* گریه حافظ در برابر مقام عشق، ارزشی ندارد، چه در جنب دریای محبت عالم، همانند یکی قطره باران به نظر می رسید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- اگر چه از این پیشامد بسیار غمگین و افسرده اید اما این پیشامد تجربه ایست تا شما قدری به خود بیایید و مواظب اطراف خویش باشید و در قفس طلایی زندگی، غرق زرق و برق امور نباشید.

3- دستاورد این تلاش هر چه باشد، به نفع شماست زیرا شما با آغوش باز و با خلوص نیت در این راه گام برداشتی و تاکنون مرتکب کوچکترین گناه نشده اید. پس راهتان عالی و نیت شما خوبست. بنابراین خداوند یار و یاور شماست. واهمه نداشته باشید.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش مشرب، اهل معاشرت و گردش، تودار، بذله گو، کم حرف و دانا.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 288 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه امکانات برای تو فراهم است تا بتوانی از زندگی خود لذت ببری. زندگی بسیار زیبا و خوشی به تو روی خواهد آورد به شرط آن که به مدد عقل بهترین راهها را برای زندگی انتخاب کنی. فرصتها را غنیمت شمری که لحظه ای غفلت باعث پشیمانی و شکست است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- هرچه زودتر این نیت را عملی کنید و قدم پیش بگذارید زیرا زمان کاملاً مساعد می باشد. اگر در این راه به ناملایماتی برخورد کردید، بگویید نترسد. زیرا کارهای بزرگ با خطر همراه هستند ولی موفقیت متعلق به شما و همراه اوست. با همت، اراده، سرعت عمل همراه با دقت بر رقیبان پیروز می شوید.

2- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستید و خوشبختانه روزگار بر وفق مراد شما حرکت می کند. طالع شما در برج سعد می باشد. پس بر خدا توکل کنید و دست به اقدام بزنید و هراسی به دل راه ندهید که موفقیت در چند قدمی شماست.

3- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* کسی که از عشق دلبر یار، غم در خاطر دارد و به عشق مبتلا شده است، بگو حالی که داری، سبب حسادت و رشک دیگران است. پس برای مصون ماندن از چشم زخم، برای خود اسپند دود کن که کار و باری خوب داری.

* عروس طبع و سرشت را از فکر و خالص زینت می بندم و معانی خالص پیدا می کنم زیرا در نقش بازی زمانه، نگاری زیبا به چنگ آوردم.

* شب صحبت را غنیمت شمار. داد خوشدلی را بگیر که روزگار بر وفق مراد است زیرا جویبار زیبا و مهتابی که به دل ذوق می بخشد، هر دو موجود است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

4- این نیت بسیار خوبست و عملی می گردد. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پس مبارک باشد. اگر قصد تجارت دارید و می خواهید در معامله سودی ببرید، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الحجر آیه 20 تا 28 و سوره اعراف آیه 10 تا 18 را بخوانید. مسافر شما حال و کارش خوبست. بیمار شفا می یابد. شغل و ثرونی به دست می آورید و به مقامی مهم می رسید. مسافرتی مهم و خوب در پیش دارید که مبارک است.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین خرداد 

جواب فال شما: غزل شماره 403 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: چشم های خود را باز کن و اطراف و اطرافیانت را با چشم بصیرت ببین. تنها به ظاهر انسانها نگاه نکن و به باطن افراد بیش از ظاهرشان توجه داشته باش. اگر عشقی در سر داری، بدان که وصال به آن تلاش بسیاری می طلبد ولی عاقبتی خوش در انتظار توست که همنشینی با او غم ها و غصه هایت را از دل خواهد ربود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:1- شما عاشق کاری، یاری یا چیزی شده اید که بر شما مبارک باد. سعی کنید مراحل و مراتب آنرا بدرستی بجای آورید و مقدمات انجام آنرا فراهم سازید. بی جهت خود را به درد و رنج گرفتار نسازید بلکه از روی اندیشه و فکر عمل کنید.

2- با کسانی درگیری دارید که کار آنها با ریا و تزویر همراه است. آن چنانکه با هدف و عقیده شما همسویی ندارند. آنها افرادی پست هستند که تکبر و غرور، سرمایه آن است. هر چه زودتر از این راه برگردید و راهی جدید انتخاب کنید.

3- به زودی موقعیت بسیار خوبی برای شما حاصل می شود به شرط آنکه دقت، تلاش و سرعت عمل را از دست ندهید. به هیچ وجه با افراد معتاد و دروغگو و ریاکار نشست و برخاست نکنید.

4- زندگی خوبی دارید. در خانواده شما دقدقه های دیگران کمتر وجود دارد اما جدیداً بگو مگوهایی بوجود آمده که محصول زرق و برق و زیادخواهی است. بگویید از این وضع دست بردارند وگرنه پشیمان می شوند.

5- چیزی گم شده. به زودی اثری از آن به دست می آید. مسافرتی در پیش است و مسافری که که منتظرش هستید، به زودی مژده می آورد.

6- خاک محکوم برخاستن در پیش پای طوفان است. اگر روح ما بزرگ و طوفانی شود، جسم، محکوم همراهی اوست. پس با حافظ خو بگیر و از نیروی عرفان و ایمان بهره مند شو تا از همه چیز و همه کس جز خدای یگانه بی نیاز باشی و اتکای به نفس پیدا کنی.

7- رنگ قهوه ای کمرنگ یا سبز را برایتان پیشنهاد میکنم که بر متانت و حس برتری جویی شما خواهد افزود و به شما نیرو و نشاط توام با صلابت می بخشد.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین تیر 

جواب فال شما: غزل شماره 193 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: انسانی هستی که ظاهر و باطنی یکسان داری و به همین علت در زندگی خود با مشکلات بسیاری روبرو شده ای، اما بدان که خدا به سبب قلب پاک و نیت خالصی که داری بهترین ها را در تقدیر تو نوشته. پس به او و کتاب مقدسش و ائمه معصومین توسل بجو تا از مشکلات و گزند دشمنان در امان باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:1- همه شما را دوست دارند و از مصاحبت شما لذت می برند اما شما باید موقعیت خویش و خانواده اصیل خود را درک کنید و به پدر و مادر که سخت حواس آنها متوجه شماست توجه کافی مبذول دارید وگرنه موفقیت کمتری نصیب شما می شود

2- این نیت حتماً عملی است و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد اما بهتر است سرعت عمل و دقت داشته باشید و ازعالمی ودانشمندی حتماً برای حل مسایل و اشکال های کار خود کمک بگیرید که راه موفقیت است

3- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل، کمال گرا، درسخوان، آرام و محتاط، نکته سنج، محترم، دلپذیر، پرتوقع، نجیب، رفیق باز، منطقی، باهوش، احساساتی، صلح جو، قابل اعتماد، قوی، سالم، مدیر، روشنفکر، مذهبی، عاشق گردش و خرید، با اراده، وسواسی، گاه مردد، آماده کار و خدمت به دیگران، انعطاف پذیر و گاه سخت گیر.

4- حضرت حافظ در بیت پنجم و هفتم می فرماید:

* ادعای عاشقی کردن و از یار گله نمودن، بعید می باشد و چه لاف و دروغ بزرگی است. چنین عشق ورزانی، شایستگی وصال ندارند و سزاوارند که همیشه گرفتار فراق و هجران باشند.

* خفاش کور و ناتوان قادر به وصال آفتاب نیست. چه در آینه خورشید جهان هستی دیده روان سرگشته آنند تا چه رسد به کوردلان.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

5- رنگ آبی کم رنگ، نیروی جسمانی شما را قوی می کند و بر زیرکی و متانت شما می افزاید و آرامشی را در شما بوجود خواهد آورد و برازندیتان می باشد. بدانید که تمام ترس هایتان را خودتان به وجود می آورید.

به قول ویکتور هوگو: "ما با دشمن برخورد کردیم و آن دشمن خود ماییم."

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 98 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: اگر تا این حد به او (به این کار) علاقه مندی پس باید در مقابلش فداکاری بسیار کنی و از «من» بگذری. تو او را بهترین می دانی و به او علاقه و اعتقاد داری پس اگر چنین است باید درمورد تصمیم گیری های او راجع به آینده و زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهی و بدان او صلاح تو را بسیار خوب می داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- اگر صبر داشته باشید و از خرد و عقل کمک بگیرید، آن کار انجام می یابد. نگران نباشید.

2- این نیت از دو جهت قابل تأمل است. برای مثال چون سفیدی صبح ظفر که توام با تحمل رنج و ناراحتی است و دیگری چون ظلمات شب که هجران و دوری از آن بی جهت نیست.

3- تمام آرزویت را جمع کرده ای و گویی انجام آن تمام زندگی شماست. امید و آرزویت را در انجام این نیت خلاصه کرده ای ولی بدان که در این روزگار، کسی از کمند زلفش در امان نبوده است. هر کسی را به نحوی شکار خود کرده است. مواظب باش. شکار آسانی نباشی زیرا از این طلقه فلاح و صلاح بر نمی آید.

4- برای انجام این کار، طرف مقابل در فکر رنج توست و هزاران مکر و حیله بکار می بندد. مواظب و مراقب باش که فریب نخوری. او بسیار چرب زبان است.

5- این معامله اگر با زیرکی انجام گیرد، بد نیست اما زیاد هم عمل راحتی نمی باشد.

6- انسان بدون فکر و اندیشه، زیانکار است و برای انسان با اراده، پیروزی در یک قدمی اوست.

7- فرزند موفق می شود. برادر زیان می یابد. خواهر خوشبخت اما پدر بیمار می شود. مادر را حادثه ای پیش خواهد آمد که نگران کننده نیست.

8- برای ازدواج زمان مناسب نمی باشد. طلاق عملی است. خرید بسیار سودآور ولی فروش زود است.

9- اگر می خواهید خوشبخت باشید، خیلی چیزها را در این راه فدا کنید ولی اگر در دام خود پرستی افتاده باشید، این کار از شما ساخته نیست. مانند کودکی بازی گوش نباشید که همه چیز خود را بر سر نقش و نگار و ظاهر آن چیز گذارید.

10- حرکتی سازنده در جریان می باشد. از آن بهره بگیرید و اقدام کنید.

11- گمشده ای دارید که نیاز به زمان دارد. فرزندی در راه است که پا قدمش مبارک خوهد بود. از پیشامد ناگواری رهایی یافته اید، به شکرانه آن نذری که کرده اید، ادا کنید. به سفر زیارتی می روید.

12- اصولاً شخصی عارف و اهل دل می باشید. اگر ایمان عارفانه خود را چون حضرت حافظ پرورش دهید، به مقامی بلند می رسید. اهل عشق و عرفان هستید ولی متاسفانه بی حوصله اید. پس سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین شهریور 

جواب فال شما: غزل شماره 293 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند. زیرا روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- گویا از گم گشته ای سراغ می گیرید و برای دستیابی به آن خود را به آب و آتش می زنید تا این موفقیت را کسب کنید. پس با اعتماد به نفس تلاش می کنید اما دقت و هوشیاری را از دست ندهید و در این راه از طرف شخص مهمی به شما مساعدت می شود که باعث سرعت بخشیدن آن می گردد. نهایت بهره را از زمان و فعالیت خود ببرید.

2- به شما مژده می دهم که طالعت در برج سعد می باشد و آینده ای بس درخشان در پیش روی دارید. به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. در اجرای این نیت کوچکترین تردید به خود راه ندهید زیرا توکل بر خدا از همه چیز بهتر است.

3- اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. اندکی حوصله کنید. تا 20 روز دیگر خبرهای جالبی خواهد رسید. بیمارتان شفا می یابد. مسافرتان خوش خبر خواهد شد. مقام و ثروتی در انتظار شماست اما مواظب حسوردان باشید و راز دلتان را با آنان در میان نگذارید.

4- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* چنگ این گونه فریاد شادی می آورد که، انکار کننده آواز خوانی صوفیانه، کجا رفت و ساغر به خنده لب باز می کند که باز دارنده از باده گساری کجا رفت.

* حال روزگار مرا مشاهده کن. پس جام شادی به دست گیر زیرا بهترین حالت در این وضع متغیر و ناپایدار، شراب خوردن و غم به دل راه ندادن است.

* زلف معشوق زیبای دنیا، یکسره رشته اسارت و فریب است. عارفان به فریب گیسوی دنیا به جنگ با دیگران برنیایند و بر سر دنیا جنگ نمی کنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین مهر 

جواب فال شما: غزل شماره 397 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- عشقی پر شور و احساسی در سر داری و انتظار دیدار وی را می کشی. میخواهی دری از عرفان ناب به روی تو گشوده گردد ولی اطرافیان شما را به تمسخر می گیرند. به ریشخند آنان توجه نکن زیرا آنان احساس ندارند. همان طوری که بلبل با کلاغ یکسان نمی باشد، پس به سوی عشق و عرفان گام بدار که در آینده از قدرت شما مبهوت خواهند شد.

2- در این راه ناملایمات و سرزنش ها فراوان است اما شما نباید گوش دهید. بلکه مصممانه گام بردارید تا از مشایخ بزرگ و انسان های وارسته گیتی گردید. البته مطالعه و تحقیق باید سرلوحه کار شما باشد.

3- این نیت مبارک است اما با صبر و شکیبایی توام با اراده و دقت عملی می گردد. حسودان در راهند و رقیبان در کمین. شما باید سخت مواظب باشید و بدون تردید قدم های استواری بردارید زیرا تا موفقیت راه چندانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه از لحظه ها سود جسته اند.

4- بزرگترین اجر بزرگان، زجر بزرگ است. روح های بزرگ غم های بزرگ دارند. مسافرت مهمی و ملاقاتی ارزنده در پیش دارید. تحولی بزرگ در خانواده شما رخ می دهد و اوضاع و احوال خانواده رونق بیشتری پیدا می کند. بر شما مبارک باد.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین آبان 

جواب فال شما: غزل شماره 116 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: پس از سالها گوشه نشینی و انزوا به خاطر داغ عشقی که بر دل داشته ای اکنون قصد کرده ای قدم در راه عشق بگذاری. باید بدانی در این راه برای رسیدن به مقصود باید تلاشی بسیار مداوم داشته باشی و از حوادث و مشکلات دلسرد و مایوس نشوی. حسن اخلاق نیز شرط پیروزی تو بر رقیبان است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* کسی شرف پا بوسی تو را پیدا می کند که مانند خاک در راه همیشه سر به خاکساری بر در سرای تو نهد.

* از خشک مغزی و تعصب زاهدان فریبکار به تنگ آمده و ملوام شراب خالص کجا توان یافت زیرا بوی شراب تازه جان را تر و تازه می کند.

* اگر شراب هیچ سودی نداشته باشد، آیا تنها این هنر کافی نیست که یک لحظه تو را از وسوسه های عقل سود جو باز می دارد؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- دقت و حوصله و فعالیت، سه قاعده مثلث پیروزی هستند که شما خوشبختانه دو قاعده را در اختیار دارید و سعی کنید تلاش و کار را همراه با اراده به جمع آنها وارد سازید تا این نیت برآورده شود.

3- ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. کارها بر وفق مراد انجام خواهد گرفت و جای نگرانی نمی باشد.

4- این نیت زیر و بم های زیادی دارد که باید مقدماتش را کاملاً فراهم کنید و تا حدودی بعضی از عوامل آماده و مهیا می باشد. برای بقیه نگران نباشید و بر خدا توکل کنید.

5- مسافرت را توصیه می کنم. فروش نفع دارد ولی خرید فعلاً چند روز صلاح نمی باشد. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. بیمار حتماً شفا می یابد. ازدواج عملی است. پدر و مادر را احترام کن و نذر خود را ادا کنید. قول خود را به عمل تبدیل سازید.

6- ویژگی های شما عبارت اند از: پیغام آور، اصیل، خوب، مودب، فداکار، خیرخواه، سریع الانتفال، نظر بلند، رفیق دوست، بدون خطر، محتاط، صمیمی، با وفا، اهل حاشا، خدمتگزار، نیکو، نجیب، مهربان و خوش اخلاق.

7- شما از خود مقاومت و ایستادگی نشان نمی دهید به همین جهت از این شاخه به آن شاخه می پرید.

اوضاع را بر وفق مراد خود بسازید. بگذارید یک بار هم که شده، خودتان تصمیم بگیرید. صبح در راه است. باید باور داشت تا طلوع کند چون از شب تاریک نور به پنجره اطاق نمی تابد.

ال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین آذر 

جواب فال شما: غزل شماره 454 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: اکنون که فرصت آن را داری که از زیباییهای زندگی لذت ببری چرا با بیش از اندازه دل بستن به مال دنیا خود را در تنگنا قرار می دهی؟ زراندوزی و جمع مال در جایی که انسان باید این دنیا را ترک کند، کاری بیهوده است. پس از زندگی خود لذت ببر، مسافرت و گردش کن و از زیبایی های زندگی بهره بگیر که فرصت انسان بسیار محدود است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:1- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* شرابی دارم به پاکی جان. پس درویش بر آن عیب مگیر. الهی کسی گرفتار طالع ناموافق نشود.

* اگر می خواهی مراد تو را بدهند، خواهش های نفسانی را رها کن. ارج بزرگی در آنست که کلاهت را از طرف دیگری بدوزی. هر بخش کلاه تو نماینده بخشی از ترک هوای نفسانی باشد.

* نمی دانم گریه و ناله شباویز در کنار جوی برای چیست؟ مگر او هم مانند من شب و روز غم می خورد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- شما که زندگی نسبتاً خوب و مرفهی داری، چرا اینقدر حرص مال و جاه را می خوری و خود را در ورطه نگرانی می اندازی. کاش به اطراف خود نگاه می کردی تا بدانی چه بسیار کسانی که حسرت زندگی شما را می خورند. بنابراین هر چه زودتر تغییر عقیده بده و با مردم باش. به داد دل آنها برس و از زیاده خواهی دست بردار وگرنه عمر کوتاه خواهی داشت.

3- این هفته پدر یا همسرتان معامله ای خواهد کرد که بسیار سود آور است. مقامی به یکی از آنها پیشنهاد می شود که پذیرفتن آن موجب پیشرفت خواهد شد. در هفته آینده چیزی از دست خواهید داد. علتش ندادن صدقه می باشد. پس نذر خود را ادا کنید. مسافرتی مهم در پیش است. از مهلکه ای نجات یافته اید. به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سروه مبارکه کهف را بخوانید.

4- ویژگی های شما عبارت اند از: وسواسی، منظم، با سلیقه، لطیف و مهربان.

5- رنگ مناسب و برازنده شما صورتی، آبی نفتی و سفید است که شما را جذاب و با وقار می کند و به شما شور و نشاط می بخشد.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین دی 

جواب فال شما: غزل شماره 392 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: بزرگترین ثروت و گنج نهانی دوست واقعی است که به لطف خدا تو از این نعمت برخورداری. بزودی سفری در پیش خواهی داشت که برایت سفری شاد و خاطره انگیز خواهد بود و صحبت هایی خواهی شنید که تحولی در زندگی تو ایجاد خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن، زیرا فرصت رفته باز نخواهد گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:1- حضرت حافظ در غزل تاکید دارد که غم دنیا را نباید بخورید بلکه با عشق و محبت زندگی کنید و قلب را از باده ناب عرفان صفا بخشید. به همه چیز و همه کس محبت کنید و روزها را با غم و اندوه سپری نسازید.

2- تنها راه رسیدن به مقصود را دیدار یار و محبوب بدان. از اینکه با اضطراب و تشویش زندگی کنید، در حقیقت عمر را باخته اید. پس از مرگ متاسفانه بعد از مدتی شما را فراموش می کنند. همان طوریکه شما دیگران را فراموش کرده اید.

3- در فکر و اندیشه ای هستید که چه باید انجام دهید تا این نیت عملی گردد. بهترین راه این است، با یکی از آشنایان که به منزله پیر و مرشد است، مشورت کنید و پس از شور با توکل بر خدا، برای انجام نیت خود اقدام کنید. مسلماً موفقیت همگام شما است.

4- دلسرد و مغموم نباشید زیرا برای هر کار و عملی، رنج و زحمت وجود دارد که بدون آنها، شیرینی کار چندان حلاوتی ندارد. پس اقدام کنید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و از رقیبان جلوتر بیفتید.

5- شاعرانی که عشق بی پشتوانه را می ستایند و می سرایند، خیلی زود کتاب شعرشان بسته می شود. کسانی که آتش عشق مجازی گرمشان می سازد، خیلی زود سرد می شوند و آتش آنها به خاکستر سرد تبدیل می شود.

6- ایمان و عرفان را در دل شعله ور بدارید و آنگاه با دیده محبت به همه نگاه کنید، بویژه به پدر و مادر و همسر عشق بورزید و دل آنها را به دست آورید. خواهید دید چه گلستانی برای خود و دیگران ساخته اید.

7- اگر او در ادعا خود را برتر و بالاتر می داند، علتش این است که شما از ابتدا خود را در گرو محبت و اقدامات وی قرار داده اید. در سایه او حرکت کرده ای. بهتر است که در رفتار خود تجدید نظر کنید به شرطی که موجب آشوب نشود.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین بهمن 

جواب فال شما: غزل شماره 105 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما: رعایت اعتدال در هر کار شرط اصلی موفقیت و پیروزی است. پس از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیز. اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش بکشی، بلندنظری و سخاوت را فراموش نکن. از خطای دیگران بگذر و اگر از دستت کاری برای دیگران ساخته است انجام بده تا عزیز و بلند مرتبه شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:1- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* چون جمال یار همواره در نظرم مجسم است، پنداری چشم من، آینه دار سبزه رخسار و خال هندوی اوست. امید است که لبم نیز سعادت بوسه روبودن از سینه و شانه وی را پیدا کند.

* اگر چشم خمار و مردم خوی مهربانش، خون عاشقان را در پیاله بنوشد، بر او گوارا باد.

* حافظ بر اثر بندگی تو مشهور جهان شده است. بنابراین به نشانه غلامی و زر خرید بودن از گیسوی محبوبم حلقه غلامی در گوش حافظ باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

2- این نیت بر شما مبارک باد که اجرای آن حتمی است. فقط باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید و توکل خود را بر خدا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه رفته، نذر خود را ادا کنید که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

3- زندگی به زودی به روی شما لبخند خواهد زد و درهای امید و امیدواری به روی شما باز می شود. ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. ملاقات مهمی در پیش دارید. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان حتمی است. ازدواج عملی می شود. طلاق حتمی است. بیمار شفا می یابد. چهار فرزند در طالع دارید و مسافرتی هم در پیش است. مبارک باد.

4- ویژگیهای شما عبارتند از: بانمک، رک گو، نترس، پرحرف، شوخ و بامزه، سیاستمدار، عاقل و دانا، جذاب و دلربا، شیرین، خوش بین، با وجدان، جوان نما، مغرور، بدپیله، قدرشناس، نظر بلند، پرصدا، سخاوتمند، کم دقت، بد دهن، همه را راضی می کند، مهربان و ولخرج.

5- کلارک می گوید: "تنها راه کشف محدودیت های ممکن، رفتن به آن سوی آنها یعنی ناممکن است."

پس نترس، گام بردار. پیروزی با شماست.

فال حافظ آنلاین امروز یکشنبه اول مهر 1403 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 194 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

یک نفس دیدار او در دل تو بذر نهال عشق را کاشت و تو به شدت پابند و علاقمند به او شدی. گرچه تو در این مورد سکوت کرده ای، ولی او راز دلت را در چشمانت می خواند و اگر می بینی از تو روی می گرداند حکایت کهن ناز یار است که تو باید به بهترین روش آن را تحمل کنی. به خدا توکل کن که به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

1- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، هوشیار، اهل سوال، اسرار آمیز، مغرور، مخترع، زیرک، ناقلا، با وفا، رفیق باز، حساس، کمال گرا، با حس ششم قوی، اهل رقابت و مهربان.

2- انسان ساده دل و مهربانی می باشید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید. بعضی اوقات در درونتان نبردی سخت آغاز می شود تا جایی که هر کس شما را می بیند، به حالت ویژه شما پی می برد. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند، پس جای گله و غصه وجود ندارد و این رنج ها و ناراحتی ها و مریضی ها زود گذر است. مردم بدبختی هایی دارند که شما از آن غافل می باشید. بر خدا توکل کنید.

3- اگر کسی با شما یکدل و یکرنگ نیست، اشتباه می کند ولی شما باید ارزش واقعی و شخصیت خانوادگی خود را بدانید و با افراد ناباب و بیهوده گو، نشست و برخاست نکنید. از سیگاری ها و افراد معتاد جداً دوری کنید زیرا روزهای بس سعادتمندی در انتظار شما می باشد.

4- این نیت با صبر و حوصله عملی است. بیماری اهمیتی ندارد. قرض را همه دارند و ادا می شود. از مسافر خود دل تنگ نباشید که حال و اوضاع او خوبست. 4 فرزند در طالع شما می باشد که آخری موجب دردسر شما می شود. چیزی گم کرده اید. نزد یکی از دوستان و آشنایان است. به زودی پیدا می شود. به مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا سازید و سوره مبارکه النازعات را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

5- رنگ سبز برازنده شما است زیرا نشانگر آزادگی، وارستگی، احساس و امید است و احساس بی عدالتی که در درون شماس، از بین می برد و آسیب پذیری شما را کمتر می کند. شما را ترغیب به کارهای مهم ساخته و حس ریسک کردن شما را تقویت می کند.

6- اتکاء به نفس خود را از دست داده اید و در درون شما فریادی است که ابهام برانگیز می باشد. درحالیکه این غوغا کاملاً بی منطق و بی جهت می باشد و شما خود به آن دامن می زنید.

--> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 2
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 3
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 4
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 5
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 6
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 7
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 8
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 9
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 10
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 11
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 12
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 13
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی اول مهر 1403 14