شنبه 15 اردیبهشت 1403

فراخوان برون سپاری امور اجرایی و تخصصی فرهنگی لرستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فراخوان برون سپاری امور اجرایی و تخصصی فرهنگی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در راستای تحقق جهش تولید بخشی از امور فرهنگی در چارچوب ضوابط و قوانین به موسسات و انجمن‌ها واگذار می‌شود.

رضا نیازی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان فرهنگی کشور، حمایت از تولیدات و ایده های خلاق فرهنگی و تقویت اقتصاد فرهنگ با رعایت قوانین و ضوابط، امور اجرایی و تخصصی به مراکز فرهنگی، موسسات و انجمن ها واگذار می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح قرار است فعالیت های فرهنگی اداره کل برون سپاری شده و از ظرفیت فعالان این حوزه به بهترین شکل بهره برداری شود.

نیازی افزود: فراخوان این واگذاری از طریق پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اطلاع رسانی شده و علاقه‌مندان می توانند برای مطالعه دقیق مندرجات این فراخوان به آدرس https://lorestan.farhang.gov.ir/ مراجعه نموده و یا با شماره 06633201795 تماس حاصل نمایند.

علاقه‌مندان باید طرح های پیشنهادی خود را تا پانزدهم تیر ماه سال جاری به پست الکترونیکی farhanglorestan@yahoo.com ارسال نمایند.

*س_برچسب‌ها_س*