جمعه 7 اردیبهشت 1403

فراخوان دانشگاه صدا و سیما برای دریافت مقالات علمی مرتبط با «سرود سلام فرمانده»

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فراخوان دانشگاه صدا و سیما برای دریافت مقالات علمی مرتبط با «سرود سلام فرمانده»

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس‌، با توجه به اهمیت تحلیل ابعاد متنی و فرامتنی، شکلی و محتوایی و بازتاب‌های اجتماعی، رسانه ای و بین المللی «سرود سلام فرمانده» و اهمیت مطالعه استقبال بی‌نظیر مخاطبان در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی. از این سرود، و بازتولید آن در گویش‌ها و زبان‌های مختلف، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در نظر دارد تا با ارائه فراخوان دریافت مقاله در این موضوع، یک ویژه نامه نشریه علمی پژوهشی «مطالعات میان رشته‌ای ارتباطات و رسانه» را به این موضوع اختصاص دهد و مقالات پذیرش شده در این موضوعات را به چاپ رسانده و در اختیار مخاطبان دانشگاهی و فرهیخته قرار دهد.

بر اساس این گزارش، دانشگاه صدا و سیما از اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دعوت کرد تا در یکی از محورهای سیزده‌گانه اعلام شده در این فراخوان، نسبت به نگارش مقاله و بارگذاری آن در سامانه نشریه علمی - پژوهشی «مطالعات میان‌رشته‌ای ارتباطات و رسانه» به نشانی www.jiscm.iribu.ac.ir اقدام کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه صدا و سیما سرود سلام فرمانده نشریه علمی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فراخوان دانشگاه صدا و سیما برای دریافت مقالات علمی مرتبط با «سرود سلام فرمانده» 2