یک‌شنبه 8 مهر 1403

فراخوان ستاد علم و فناوری برای مشارکت نخبگان / پیش نویس سند ملی هوش مصنوعی ایران در حال نهایی شدن است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فراخوان ستاد علم و فناوری برای مشارکت نخبگان / پیش نویس سند ملی هوش مصنوعی ایران در حال نهایی شدن است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از خبرگان، نخبگان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، متخصصان و فعالین مرتبط بخش خصوصی، دستگاه‌های ملی و استانی و ذی نفعان و علاقه‌مندان به مشارکت در نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی هوش مصنوعی دعوت کرده است. این ستاد اعلام کرده پیش‌نویس سند با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد...

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از خبرگان، نخبگان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، متخصصان و فعالین مرتبط بخش خصوصی، دستگاه‌های ملی و استانی و ذی نفعان و علاقه‌مندان به مشارکت در نهایی‌سازی پیش‌نویس سند ملی هوش مصنوعی دعوت کرده است.

این ستاد اعلام کرده پیش‌نویس سند با همکاری دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین و در حال نهایی‌سازی است.

اطلاعیه ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انفلاب فرهنگی:

نخبگان می‌توانند از طریق سامانه هم‌اندیشی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود در خصوص پیش نویس سند ملی هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه 1402 اقدام کنند.

امید است با ارائه نظرات اصلاحی و دریافت خرد جمعی، پیش‌نویس سند در اسرع وقت نهایی‌سازی شود.

می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به متن پیش نویس دسترسی داشته باشید:

مشارکت در هم‌اندیشی برای «پیش نویس سند ملی هوش مصنوعی»