شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه فرارو

ورزشی وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی تکواندو، گفت: از مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش می‌خواهم در خصوص ناهید کیانی اجازه بدهند در مسیر خودمان حرکت کنیم و فشار روانی برای این قهرمان ایجاد نکنند.

دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال 1404 برگزار می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.

«امیلیو آلوارز» به عنوان مربی دروازه‌بانان به کادرفنی تراکتور اضافه شد.

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند!» او همچنین کنایه‌ای هم به سازمان لیگ فوتبال زد.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا به دلیل وقوع سیل در دوبی، به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

ثبت یک شکایت عجیب، پای سرپرست پرسپولیس را به کمیته انضباطی باز خواهد کرد.

محمدهادی ساروی با تداوم در قهرمانی‌های چند ساله اخیر یکی از مهمترین فرنگی کاران ایران برای طلای المپیک پاریس است.

سرمربی پرسپولیس اکنون در دیداری سرنوشت‌ساز برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت و شانس این را خواهد داشت تا برای اولین بار طعم صدرنشینی را بچشد.

بازگشت به ترکیب و تحویل گرفتن پنالتی برای صعود به فینال جام حذفی شب درخشانی برای ستاره ایرانی پورتو رقم زد.

استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور را تماشا کنید.

تیم فوتبال العین امارات مقابل الهلال عربستان در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا نتیجه‌ای شگفت انگیز را رقم زد.

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل منچسترسیتی به‌عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد.

عراق و تایلند با غلبه بر رقبای خود، صدرنشین گروه‌های A و B جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند.

تیم فوتبال پورتو حریف اسپورتینگ لیسبون در فینال رقابت‌های جام حذفی پرتغال شد تا مهدی طارمی و یارانش فرصت کسب یک جام در فصل جاری را داشته باشند.