سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه فرارو

ورزشی وب‌گاه فرارو

دونده 400 متر با مانع ایران گفت: در یک سال گذشته فدراسیون دوومیدانی مدیران مختلفی را به خود دیده است؛ به گونه‌ای که چهار اعزام اخیرم را با 4 مدیر متفاوت پشت سرگذاشتم.

میزان درآمد، هزینه و حساب‌های جاری و سرمایه‌ای دو شرکت فرهنگی و ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال 1403 برآورد شد که حاکی از اعداد قابل توجه و تاملی است.

جواد کاظمیان، بازیکن اسبق پرسپولیس روز گذشته تولد 43 سالگی خود را جشن گرفت.

باشگاه سپاهان همراه با بازیکن ملی پوش خود نسبت به دریافت محرومیت او برای بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

جواد خیابانی که به شهر جیرفت در استان کرمان سفر کرده جمله‌ای را در مورد شباهت جیرفت به کشور هند گفت که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد.

هادی چوپان قهرمان نامدار پرورش اندام ایران به ملاقات سرمربی مطرح فوتبال کشورمان رفت.

با موفقیت امیرعلی آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی، حالا کامران قاسم‌پور صرفاً با حضور در چرخه 86 کیلوگرم و رقابت با حسن یزدانی، شانس حضور در المپیک را خواهد داشت.

تیم فوتبال رئال مادرید با تحمیل شکستی دیگر به رقیب دیرینه‌اش در سومین تقابل دو تیم در فصل جاری، گامی بلند به سوی فتح لالیگا برداشت.

در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس منچستریونایتد به سختی از سد کاونتری‌سیتی گذشت و فینالیست شد.

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

درست است که نگاه نخست این است که نبودن دیوید تیلور کار یزدانی را برای رسیدن به مدال طلای این وزن راحت می‌کند، ولی چنین تحلیلی شاید با خوش‌بینی بیش از اندازه آمیخته باشد. حسن و تمامی مسئولان کشتی ایران که اتفاقات وزن 86 کیلوگرم را دنبال می‌کردند، تمامی برنامه‌ها را برحسب مسابقه با دیوید تیلور چیده بودند، ولی حالا که دیوید تیلوری در کار نیست، داستان حسن یزدانی چه می‌شود؟

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین‌ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی - تیلور کمک خواهد کرد.

انتشار ویدئویی از کولیان امباپه و اشرف حکیمی دو ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در استخر آب سرد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

جود بلینگام در اولین فصل بازی در رئال تا اینجا 20 گل به ثمر رسانده ولی چند هفته‌ای است که به نظر می‌آید او با افت مواجه شده است.

فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم ایران با صعود به دیدار فینال رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، پنجمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی فرنگی ایران را به دست آورد.

استقلال روی نیمکت با کمبود مهره مواجه است و مهره‌های تعویضی استقلال بعد از ورود به ترکیب تیم نمی‌توانند صلابت استقلال را حفظ کنند.