یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه فرارو

ورزشی وب‌گاه فرارو

پیشکسوت کشتی می‌گوید حسن یزدانی به سبک و سیاق کشتی‌گیران 20 سال پیش آمریکا که باوجود فقر تکنیکی، با فشار رو به جلو کشتی می‌گرفتند، مبارزه می‌کند.

هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و تیم مهدی طارمی در شب شکست سنگین میلان در پاریس به پایان رسید.

بردیا سعادت و مرتضی شریفی در هفته سوم لیگ والیبال ترکیه درخشیدند.

‌دریافت دو گل در جدال با هوادار احتمالا باعث خواهد شد تا ترکیب آبی‌پوشان پایتخت با تغییر و تحولاتی همراه شود.

واضح است که با توجه به فشردگی موجود و قانون جدید، پرسپولیس، سپاهان و نساجی برای قرار‌گرفتن در بین تیم‌های صعود‌کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار دشواری پیش‌رو دارند.

شاید فقط موضوع سفر و علاقه زیادی به سفر یا شاید عاشق کشور چین بودن بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، ولی نکته‌ای که پشت این ماجرا پنهان شده، پرده از عمق فاجعه برمی‌دارد. سه رئیس مذکور در حالی دلشان نیامده قید سفر مجدد به چین را بزنند که هر سه نفر در زمره رؤسای ناکام بازی‌های آسیایی بوده‌اند

بارسلونا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاختار دونتسک بود و با دو گل ستاره‌های جوانش موفق شد 2-1 پیروز شود.

بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال، احتمالا فردا مشکل صدور کارت بازی‌اش حل می‌شود و می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل آلومینیوم همراهی کند.

لیگ برتر به زودی باشگاه اورتون را به دلیل تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی با مجازاتی سنگین مواجه می‌کند و این باشگاه با کاهش 12 امتیاز مواجه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی این تیم رقم قراردادش را کاهش داد.

چهره‌ای جدید و متمایز روز شنبه برای اولین بار در رینگ هشت ضلعی پا به میدان گذاشت، جایی که شربوتدین ماگومدوف بدون شکست در یو اف سی 294 یک پیروزی دیگر کسب کرد.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در حالی از حضور در مسابقات جهانی امسال جهان محروم شدند که سال گذشته با کسب 7 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز در مجموع کشتی آزاد و فرنگی رتبه دوم کشتی آزاد و رتبه دوم کشتی فرنگی را به دست آورده بودند.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: پیش از بازی فشار زیادی روی کنعانی‌زادگان بود، اما مشکل خاصی رخ نداد و امروز هم رفیعی و محمدحسین در تمرین کنار هم بودند.

ستاره ایرانی فاینورد آماده بازی برای این تیم مقابل لاتزیو ایتالیا است.

رده بندی اسطوره آرژانتینی در مراسم توپ طلا در 18 سال گذشته اعلام شد.

امروز (چهارشنبه) باشگاه استقلال با اسپانسر دوم خود به توافق رسید و این باشگاه در این فصل با دو اسپانسر در بازی‌های لیگ برتر فوتبال به میدان می‌رود.