یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه فرارو

ورزشی وب‌گاه فرارو

عربشاهی در خصوص اینکه به اعتقاد وی «دقیقا» چه کسی مقصر شکست پرسپولیس در این بازی بود، عنوان کرد: ترکیب غلط تیم و تاکتیک‌های اشتباه و در ادامه تعویض‌های بد باعث شد ما از الدحیلی که حذف شده بود و بازیکنان بزرگ خود مثل کوتینیو را در اختیار نداشت، شکست بخوریم. شما بگوید مقصر این شکست کیست؟ آقای گل‌محمدی با تصمیم‌های اشتباه تیم را وارد بحران کرد. خدا می‌داند اگر علیرضا بیرانوند نبود چه فاجعه‌ای...

مربی بدنساز ایرانی در جشن تولد مهدی قایدی حضور داشت.

سرپرست جدید باشگاه سپاهان اصفهان مشخص شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان روز گذشته با ارسال نامه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد.

پاس گل زیبای طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل را ببینید.

سردار آزمون این روز‌ها شرایط خوبی در رم دارد.

هفته پانزدهم لیگ جزیره چهارشنبه شب با 6 بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها لیورپول و منچستریونایتد رقبای خود را شکست دادند.

پرسپولیس در شبی که بیش از 60 هزار هوادارش را با ناامیدی و خشم به خانه فرستاد، 2بریک برابر الدحیل شکست خورد تا پرونده‌اش در لیگ قهرمانان امسال خیلی زود بسته شود. در این شرایط استقلالی‌ها در فضای هواداری و کری‌های رایج، نمک روی زخم سرخ‌ها شدند و تا توانستند غم شکست را برای آن‌ها سنگین‌تر کردند.

فدراسیون فوتبال قطر به طور رسمی «مارکز لوپز» را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور انتخاب کرد.

امیرحسین زارع برای کسب عنوان بهترین آزادکار جهان در سال 2023 باید با دیوید تیلور رقابت کند.

تیم فوتبال «اوراوا ردز» ژاپن با شکست در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم والیبال آلانیا اسپور در لیگ ترکیه شکست خورد.

مدیرعامل سپاهان در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

پورتو در اولین دیدارش در چارچوب لیگ کاپ متحمل شکست سنگینی شد.

مربی و بازیکن سابق تیم ملی با انتقاد از رفتار هواداران پرسپولیس با سرمربی این تیم پس از باخت به الدحیل گفت: کار هواداران با پرتاب بطری به سمت زمین زشت و ناپسند بود، گل محمدی مربی بزرگی است و نباید این گونه با او رفتار شود.

شعار مشترک «حیا کن، رها کن» همین دو نفر را نشانه رفته بود. عده‌ای آن را خطاب به مدیرعامل باشگاه فریاد می‌زدند و عده‌ای دیگر یحیی را مورد سرزنش قرار دادند. اگرچه طرفین در انتهای دیدار در تلاش برای آرام‌کردن شرایط بوده و حتی از هواداران باشگاه هم عذرخواهی کرده‌اند، ولی ناگفته پیداست، فضا ملتهب‌تر از چیزی است که بشود تصور کرد؛ حتی اگر مدیرعامل باشگاه بگوید مشکلی با یحیی ندارد و خلق چنین...