شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرانسه برای جلوگیری از پیروزی روسیه هر کاری می‌کند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فرانسه برای جلوگیری از پیروزی روسیه هر کاری می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رییس جمهور فرانسه بار دیگر در موضعی ضد روسی از احتمال استقرار نظامیان ناتو در اوکراین گفت. «امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای گفت که پاریس آماده اتخاذ هر تصمیم لازم برای جلوگیری از پیروزی روسیه است. رییس جمهور فرانسه با رد اظهارات «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان درباره مذاکرات صلح گفت که در این مرحله هیچ فرصتی...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، رییس جمهور فرانسه بار دیگر در موضعی ضد روسی از احتمال استقرار نظامیان ناتو در اوکراین گفت.

«امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای گفت که پاریس آماده اتخاذ هر تصمیم لازم برای جلوگیری از پیروزی روسیه است.

رییس جمهور فرانسه با رد اظهارات «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان درباره مذاکرات صلح گفت که در این مرحله هیچ فرصتی برای مذاکره با کرملین نمی‌بیند.

پس از این نشست درباره اوکراین که 26 فوریه در پاریس برگزار شد؛ امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که شرکت کنندگان اعزام نیرو‌های زمینی به اوکراین را در نظر گرفته اند. اگرچه در این موضوع اتفاق نظر حاصل نشد، اما او فضا و زمینه را برای چنین سناریویی در آینده باز گذاشت. پس ازنشست اکثر کشور‌های شرکت کننده اعلام کردند که هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیرو به اوکراین برای جنگ با روسیه ندارند.