جمعه 31 فروردین 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: اگر دشمن بار دیگر خطا و اشتباهی کند و بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران اسلامی داشته باشد، بداند چنان پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدراعظم آلمان در سخنانی عدم اقدام رژیم صهیونیستی به پاسخ‌دهی به ایران در پی حمله روز شنبه را «حائز اهمیت» خواند. صدراعظم آلمان در سخنانی عدم اقدام رژیم صهیونیستی به پاسخ‌دهی به ایران در پی حمله روز شنبه را «حائز اهمیت» خواند. به گزارش عرشه آنلاین، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه در سخنانی گفت: اینکه در قبال حمله ایران هیچ عمل تلافی‌جویانه‌ای انجام نمی‌گیرد، حائز اهمیت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاپ فرانسیس خواستار پاپان خشونت در غرب آسیا شد رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در واکنش به پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در شبانگاه گذشته گفت مصرانه خواستار توقف «چرخه خشونت» است. پاپ فرانسیس خواستار پاپان خشونت در غرب آسیا شد کدخبر: 3067178 ت ت پاپ فرانسیس، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی شب گذشته ایران به سرزمین‌های اشغالی به تلافی حمله تروریستی صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در شهر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاهی که هواپیماهای اسرائیلی از طریق آن کنسولگری ایران را زدند با موشک هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، حدود یک میلیارد دلار برای این رژیم هزینه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو ساعتی پس از آن که اعلام کرد در اثر پاسخ ایران به (حمله) اسرائیل، یک کودک هفت ساله جان باخته است؛ ادعای خود را پس گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان خواستار پایان دادن به «چرخه خشونت» در منطقه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه و شهر غزه به کلی فروپاشیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری بعد از ظهر شنبه از تخلیه سفارت اسرائیل در پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (شنبه) در نامه‌ای خطاب به «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان گفت: بشریت باید مانع نقض بیشتر قوانین بین‌المللی در غزه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: رییس جمهور ترکیه در نامه‌ای به رهبر کاتولیک‌های جهان بر لزوم جلوگیری از نقض قوانین بین‌المللی در حملات اسرائیل به غزه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی گفت: امیدوارم آتش بسی فوری در نوار غزه اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اطلاعات نظامی اوکراین عنوان کرد، امارات متحده عربی به عنوان میانجی اصلی بین کی‌یف و مسکو در مورد تبادل زندانیان ظاهر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، طی سخنرانی معمول روز یکشنبه خود کلیسای واتیکان، درخواستش برای برقراری صلح در اوکراین و غزه را تکرار کرد.