سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فراوانی بلیت‌های تقلبی و بازار سیاه عجیب / جعل و کلاهبرداری بزرگ در محل برگزاری فینال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فراوانی بلیت‌های تقلبی و بازار سیاه عجیب / جعل و کلاهبرداری بزرگ در محل برگزاری فینال

محدود شدن ظرفیت بلیت فروشی دربی شماره 101 مشکلاتی را در این بحث به وجود آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مصوبه شورای تامین تهران مبنی بر فروش 35 هزار بلیت برای بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی سبب شد تا تعداد زیادی از هواداران دو تیم دست به اقدامات عجیب برای ورود به ورزشگاه بزنند.

یکی از مسائلی که در این خصوص امروز حوالی ورزشگاه آزادی زیاد دیده شد، جعل بلیت‌های دربی بود. ماموران نیروی انتظامی وقتی با برخی بلیت‌های مشکوک تماشاگران برای ورود به ورزشگاه مواجه شدند، تصمیم گرفتند با دقت بیشتری مقابل گیت‌های ورودی بلیت‌ها را کنترل کنند و از ورود افرادی که بلیت تقلبی در اختیار داشتند، ممانعت به عمل آورند.

ماموران با رصد کارت ملی و شماره ملی که روی بلیت هواداران درج شده بود، سعی داشتند از ورود افرادی که غیرقانونی بلیت خریده بودند جلوگیری کنند.

از سوی دیگر بازار سیاه بلیت هم اطراف ورزشگاه داغ بود. برخی افرادی که بلیت خریداری کرده یا از برخی افراد مرتبط با فوتبال گرفته بودند، قصد داشتند در اطراف ورزشگاه با فروش آن به قیمت بالا درآمدی کسب کنند.

این در شرایطی است که بسیاری از تماشاگران بدون بلیت مقابل درهای آزادی حضور داشتند. حتی بودند تماشاگرانی که از راه‌های دور به تهران سفر کردند اما به خاطر نداشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه آزادی شوند.