جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرح پهلوی

فرح پهلوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در رابطه با تهران، این گزارش هشدار داد که اگر اجازه داده شود این برنامه بدون محدودیت های تعیینی در یک توافق و تهدید نظامی پیش برود، ایران به زودی به یک کشور آستانه هسته‌ای تبدیل خواهد شد. این بیانیه می‌گوید جلوگیری از تولید بمب توسط ایران با توسل به ابزار نظامی به طور فزاینده ای دشوار شده و بر اهمیت همکاری بین اورشلیم و واشنگتن در این زمینه تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درنامه‌ای به رئیس شورا و مرکز ملی رقابت، ضمن تاکید بر زیان 100 هزار میلیارد تومانی سهامداران در پی انتشار بدون هماهنگی نامه رئیس شورای مذکور، خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور برخی از اعضای شورای عالی بورس و شورای رقابت، برای بررسی ادامه عرضه خودرو در بورس کالاشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جامعه تورگردانان: در حال حاضر هیچ رزروی برای سفر گردشگران اروپایی به ایران در فصل بهار نداریم / به نظر می‌رسد گردشگران بین‌المللی برنامه‌ای برای آمدن به ایران ندارند / در شرایط فعلی ترکیه، عمان، دبی و جمهوری آذربایجان گردشگران ما را جذب می‌کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن سبحانی اقتصاددان اصولگرا در واکنش به مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت نوشت: در زندگی کاری‌ام مواقع بسیاری بوده است که حتی از شنیدن بعضی از تصمیمات اقتصادی، که توسط مقاماتی اتخاذ می‌شد وحشت داشتم و از خسارت‌هایی که در فقدان آگاهی از ساز و کار و پیآمد تصمیمات، متوجه جامعه می‌شد بر خود می‌لرزیدم. تصمیم اخیر «مولد سازی دارایی‌های دولت» در صدر آن موارد می‌باشد.

خبرگزاری تسنیم

شاداب عسگری پژوهشگر تاریخ می‌گوید سلطنت‌طلب در جریان جنگ تحمیلی برنامه داشتند تا جزیره کیش را تسخیر کنند و رضا پهلوی اعلام پادشاهی کند، اما او گفت: اگر به آنجا رفتیم و شکست خوردیم، من چگونه فرار کنم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

طحان نظیف درباره لایحه جامع انتخابات گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات را مجلس زودتر از دولت داده است. دولت هم پیگیر لایحه جامع انتخابات است. برای ما فرقی ندارد که قانون انتخابات از طریق طرح باشد یا لایحه؛ برای ما مهم این است که اصلاح قانون انتخابات به نتیجه برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرستان مرزی آستارا نقطه خروج از مرز ایران و ورود به کشور همسایه جمهوری آذربایجان و به عبارت بهتر محل اتصال قاره آسیا به قاره اروپا است. از آنجا که بیش از 80 درصد صادرات گیلان از مرزهای سه گانه این شهرستان مرزی انجام می‌شود نیازمند توسعه زیرساخت‌های گمرکی این شهرستان در محورهای دریایی و ریلی است. مهیا نبودن زیر ساخت‌ها در توسعه و پیشرفت گمرک آستارا بخصوص در بخش ریلی از مطالبات تجار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام در واکنش به حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس کنایه تندی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از آغاز بارش برف،‌باران و وزش باد شدید خبر و نسبت به بارش سنگین برف در برخی استان‌ها هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی دومین جلسه شورای عالی کار در زمینه تعیین دستمزد 1402 کارگران عصر روز شنبه هفته‌جاری برگزار شد که این سوال برای بسیاری از کارگران و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی مطرح است که آیا میزان افزایش حقوق در سال آینده به اندازه امسال، یعنی 57 درصد خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصور بسیاری از ما درباره افرادی که دست به تکدی‌گری می‌زنند، انسان‌های نیازمندی است که از سر ناچاری، دست‌شان را جلوی مردم دراز می‌کنند، اما همیشه این‌طور نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای حقوق و دستمزد کارگران تا قبل از اتمام سال 1401 تصمیم خواهیم گرفت / حذف بودجه معلولان واقعیت ندارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلایل اصلی ابتلا به میگرن نه تنها به تغییرات مغزی بلکه به عوامل ژنتیکی نیز مربوط است. میگرن یک سردرد شدید است که ممکن است با حالت تهوع و حساسیت به نور خود را نشان دهد. دردهای میگرنی اغلب چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که دلار قله 44 هزارتومان را هم پشت سر گذاشته است چه باید گفت؟ این را که نمی‌شود به حساب دولت دوازدهم گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری خونبار بین مهمانان جشن تولد مختلط در حالی با یک کشته و 4 مجروح به پایان رسید که پسری پس از مصرف مشروبات الکلی قصد تعرض شیطانی به دختر جوانی را داشت!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص از سرگیری ارسال پیامک کشف حجاب به مالکان خودروها توضیح داد.