جمعه 30 شهریور 1403

فردیناند: رونالدو به خاطر تو زنم می‌خواست من را بُکشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فردیناند: رونالدو به خاطر تو زنم می‌خواست من را بُکشد!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، خاطره جالبی را از تصمیم کریستیانو رونالدو برای بازگشت به لیگ برتر به یاد آورد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با کانال جدیدش در یوتیوب این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته و هر بخش از محتواهایی که او منتشر می‌کند سروصدا می‌کند.

مهاجم النصر و مدافع سابق منچستریونایتد، در جدیدترین ویدئوی خود، درباره خاطراتی از دوران مشترکی که در این باشگاه انگلیسی داشتند، صحبت کردند.

در تابستان 2021، رونالدو تصمیم داشت یوونتوس را ترک کند. پس از سه سال حضور در ایتالیا، او با پیشنهاد منچسترسیتی مواجه شده بود و امکان داشت به این تیم ملحق شود. در مقابل او به منچستریونایتد رفت و به تیم تحت هدایت اریک تن هاخ ملحق شد که دوران حضور او کوتاه بود و سپس به النصر عربستان ملحق شد.

فردیناند درمورد تصمیم رونالدو برای رد پیشنهاد سیتی و انتقال به یونایتد گفت:"یادت هست، زمانی که قرار بود بروی و با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی، ساعت یک نصفه شب بود و به من زنگ زدی؟ همسرم می‌خواست من را بکشد! نیمه شب بود و به من زنگ زدی:"ریو چه خبر، آیا می‌توانیم این موضوع را حل کنیم؟" در نهایت به یونایتد رفتی. برای تو اتفاق زیبایی بود، چون به یاد دارم که پشت تلفن بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدی. سپس مشخصاً کمی بد پیش رفت."

رونالدو در پاسخ گفت:"نیازی ندارم ثابت کنم که درست می گویم یا غلط، این دیگر به من ارتباطی ندارد. آنچه که باید بگویم را می‌گویم. برای من همه چیز تمام شده است. اما صادقانه بگویم، آنچه من برای منچستر آرزو می‌کنم همان چیزی است که برای خودم آرزو می کنم. بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم و اینکه بتوانند بهترین تیمی را که توانش را دارند، بسازند. من این باشگاه را دوست دارم. آدمی نیستم که گذشته را فراموش کنم."

لقب عجیب وین رونی

در بخشی از این گفتگو رونالدو و فردیناند با یادآوری لقبی که برای وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد، استفاده می کردند، لحظات طنزی را به اشتراک گذاشتند.

ریو فردیناند از رونالدو سوال کرد:"آیا می‌توانی چند نام مستعار در منچستریونایتد را به خاطر بیاوری؟" رونالدو در پاسخ وین رونی را به یاد آورد و گفت:"شرک".

وین رونی که یک سال از کریستیانو رونالدو کوچکتر است، در سال 2021 بازنشسته شد. او در حال حاضر سرمربی تیم پلیموث در چمپیونشیپ است.

در ادامه این گفتگو رونالدو همچنین به یاد آورد که به پل اسکولز، هافبک افسانه‌ای یونایتد، به دلیل رنگ موهایش لقب "زنجبیل" را داده بود.

فردیناند: رونالدو به خاطر تو زنم می‌خواست من را بُکشد! 2
فردیناند: رونالدو به خاطر تو زنم می‌خواست من را بُکشد! 3