سه‌شنبه 10 مهر 1403

فرد گمشده در منطقه کوهستانی روستای ماری سالم پیدا شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فرد گمشده در منطقه کوهستانی روستای ماری سالم پیدا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه امروز یک نفر از طبیعت‌گردان در منطقه ماری شهرستان زنجان گمشده بود، گفت: این فرد توسط تیم عملیات کوهستان هلال احمر زنجان سالم پیدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صبح امروز 3 نفر برای طبیعت گردی به منطقه قره‌پشتلو، روستای ماری رفته بودند که با بارش باران مواجه می‌شوند و یکی از همراهان در باران گم می‌شود.

وی افزود: با اینکه دو همراه وی تا ساعت 19 تلاش کرده‌اند تا فرد گمشده را پیدا کنند اما موفق نشده‌اند بنابراین موضوع را به هلال احمر گزارش دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله یک تیم کوهستان و یک تیم هلال احمر از شهرستان زنجان به منطقه اعزام شد، گفت: بر اساس اطلاعات محلی اکیپ گشت در یکی از دره‌های منطقه ماری حضور یافت و فرد گمشده پس از چندین ساعت جست و جو توسط گشت کوهستان پیدا شد.

وی با بیان اینکه این شخص هم‌اکنون در پاسگاه شهر ارمغانخانه است، تاکید کرد: از مردم درخواست داریم بدون شناخت دقیق یک محل از طبیعت گردی و حضور در ارتفاعات و مناطق مختلف خودداری کنند.

انتهای پیام /