جمعه 13 مهر 1403

فرماندار: ادارات و بانک‌ها در هندیجان تعطیل شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: ادارات و بانک‌ها در هندیجان تعطیل شدند

اهواز - ایرنا - فرماندار هندیجان با به بارندگی 62 میلیمتری شب گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به‌دلیل آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر ناشی از این میزان بارندگی، ادارات و بانک‌ها در هندیجان تعطیل شدند.

علی بویری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی بارندگی شب گذشته در طول مدت سه ساعت و به میزان 62 میلیمتر بخش قابل توجهی از معابر و خیابان های شهر هندیجان دچار آب‌گرفتگی شدند.

وی ادامه داد: این آب‌گرفتگی نیز باعث ورود آب به برخی منازل و تاسیسات شهری هندیجان شده است که با هماهنگی بین‌بخشی صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران، در حال رفع آن هستیم.

رئیس شورای تامین هندیجان همچنین از قطع مسیر ارتباطی برخی از روستاهای تابع این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این نیز مسیر ارتباطی هندیجان به دیلم دچار آب‌گرفتگی شده و بر همین اساس از رانندگان خودروهای سبک و سنگین درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کنند.

هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای نسبت به وقوع بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها از جمعه تا دوشنبه جاری هشدار داده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان پیش از این اعلام کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران، هم استانی‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه تلفنی 141 تماس حاصل نمایند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی از اواسط وقت دیروز تا اوایل وقت دوشنبه شاهد رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب شرق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده است.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*