دوشنبه 23 مهر 1403

فرماندار بناب: مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار بناب: مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان بناب ضمن اعلام وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا در این شهرستان از همه شهروندان خواست همچنان مسائل بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

امین رفیعی روز پنجشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با بیان اینکه شهرستان بناب از لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط هشدار قرار دارد، از مردم خواست همچنان با رعایت مسائل بهداشتی، خود کنترلی و بویژه در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده ها جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: فروشندگان، نانوایان و افرادی که در محل های پرتردد هستند باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و با محدودیت فعالیت های صنفی از سلامتی خود، خانواده هایشان و مردم حفاظت کنند.

رئیس ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونای شهرستان بناب با اعلام اینکه شاید از لحاظ تعداد آمار فوتی شاهد کاهش هستیم، خاطرنشان کرد: با این حال شیوع مبتلایان به این ویروس افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: متاسفانه مردم تصور می کنند که کرونا تمام شده است در حالی که این طور نیست و اگر رعایت نکنیم در روزهای آتی شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان بناب خواهیم بود.

فرماندار بناب همچنین از راه اندازی اولین کارخانه تولید ماسک در این شهرستان خبرداد و گفت: هیچ مشکلی در این خصوص در شهرستان نداریم.

رفیعی از بستری شدن تعدادی از کارکنان ادارات شهرستان به ویروس کرونا خبرداد و گفت: از این رو ادارات باید بحث ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی را کاملا جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان هرگونه پذیرایی در ادارات ممنوع است و از تشکیل جلسات غیرضروری نیز باید پرهیز شود.

شهرستان بناب با 110 هزار نفر جمعیت در فاصله 123 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*