دوشنبه 23 مهر 1403

فرماندار دیلم: فضای همدلی و وحدت مبنای توسعه است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار دیلم: فضای همدلی و وحدت مبنای توسعه است

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: ایجاد بستر فضای همدلی، وحدت و تعامل نقش انکارناپذیر و مهم در توسعه و پیشرفت هر منطقه ایفا می‌کند.

احمد دشتی روز پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش امام حسن افزود: توسعه شهر و روستا را نباید منوط به داشتن پول و اعتبار خلاصه کرد بلکه همدلی و هم‌صدایی بین بخشی می‌تواند در این زمینه مفید و ثمربخش واقع شود.

وی اظهارداشت: مناطقی وجود دارد که از اعتبارات هنگفت برخوردار اما بلحاظ اختلاف مبنای توسعه نشدند و پیشرفت نکردند.

دشتی افزود: هر نهاد و مسئولی دارای ظرفیتیاست که باید با همدلی و هم‌صدایی برای خدمت رسانی به مردم نهایت بهره از این فرصت برده شود.

فرماندار دیلم گفت: فرصت خدمتگزاری که برای ما مسئولان ایجاد شده توفیق و عنایت خداوند است که باید از این فرصت گرانبها نهایت تلاش و توان خود را در مسیر خدمت رسانی و تکریم به مردم بکار ببریم.

وی افزود: از اینکه محل کار دستگاه‌ها مکانی برای مراجعه و مطالبه مردم شده باید شکرگزار باشیم که خداوند این توفیق را نصیب آنان کرده و باید قدر این فرصت را با خدمت بی منت و خالصانه به ولی نعمتان انقلاب بدانیم.

وی گفت: باتوجه به اینکه شهرداری امام حسن از لحاظ درآمدی از وضعیت خوبی برخوردار نیست باید تلاش کند که از طرق دیگر جذب درآمد کند.

وی اظهار داشت: امام حسن ظرفیت زیادی از جمله گردشگری و توسعه بندری و همجواری با تاسیسات نفتی دارد که باید از این ظرفیت ها در زمینه درآمدزایی و اشتغال‌زایی استفاده بهینه کرد.

فرماندار دیلم گفت: در اجرای پروژه های بخش امام حسن باید هدف گذاری صورت گیرد که برای مردم و منطقه منفعت داشته باشد.

وی بیان کرد: طرحی که برای آن اعتبارات زیاد باتوجه به شرایط موجود اقتصادی کشور و تحریم‌های ناجوانمردانه اختصاص می‌باید اما بازدهی و رضایتمندی مردمی نداشته باشد نباید اجرا شود.

دشتی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مجتمع فرهنگی در امام حسن احداث شده و استفاده‌ای از آن نمی شود باید تعیین و تکلیف و وضعیت آن مشخص شود.

امام جمعه امام حسن گفت: از مجتمع فرهنگی این بخش می توان استفاده‌های فراوانی کرد و اگر قرار است واگذار شود این دفتر آمادگی دارد.

حجت الاسلام عباس کثیر افزود: سالن‌های این مجتمع ظرفیت خوبی برای انجام امور فرهنگی و مذهبی دارند و تا زمانی که وضعیت آن مشخص نشده به دفتر امام جمعه بصورت موقت تحویل تا بتوانیم این برنامه‌ها را در این مکان متمرکز کنیم.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و تاسیسات مهمی نفتی بهرگان واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*
فرماندار دیلم: فضای همدلی و وحدت مبنای توسعه است 2