دوشنبه 9 مهر 1403

فرماندار: مردم بر وجن از برگزاری هرگونه مراسم در خانه‌های خود پرهیز کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: مردم بر وجن از برگزاری هرگونه مراسم در خانه‌های خود پرهیز کنند

شهرکرد - ایرنا - فرماندار بروجن با اشاره به خطر شیوع ویروس کرونا گفت: مردم این شهرستان همچنان از برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در خانه‌های خود پرهز کنند.

مسعود ملکی شامگاه یکشنبه در پانزدهمین ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بروجن تاکید کرد: حضور در مرکزهای پرازدحام و شلوغ، برگزاری مراسم ها و اجتماعات به ویژه با عروسی و عزاداری، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از مهم‌ترین عامل‌های ابتلا به ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: تا زمان کنترل و ریشه‌کنی ویروس کرونا، نظارت‌ها و کنترل‌ها در طرح فاصله‌گذارس هوشمند و رعاست پروتکل‌های بهداشتی در بازار با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

ملکی اظهار داشت: خطر ابتلا به ویروس کرونا و احتمال شیوع آن همچنان ادامه دارد و مردم، مسولان و قشرهای مختلف باید برای ریشه‌کنی و قطع زنجیره انتقال این ویروس همکاری جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*